Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var på en gjenforeningsfest for min gamle vennegjeng fra hjembyen min forrige helg.

Jeg hygget meg veldig, jeg snakket og mimret meg gjennom kvelden.

Min kjæreste som forøvrig evner å snakke med fremmede, ble dessverre til tider litt overlatt til seg selv.

På et tidspunkt i løpet av kvelden blir jeg bevistgjort på at en person drev iherdig sjekking av min kjæreste.

Jeg gikk bort til vedkommene og presenterte meg som kjæresten, det satte imidlertidlig ingen demper på sjekkingen, som personen forsatt like iherdig mens jeg stod der.

Pinlig berørt gikk jeg om min kjæreste vekk, men denne ga seg ikke.

Og prøvde gjentatte ganger i løpet av kvelden å legge inn støtet, veldig direkte...

Det rare er jo at denne personen var med sin samboer, som forøvrig var en barndomsvenn av meg.

Og det var ikke snakk om fri flyt av alkohol.

Hva skjer med slike mennesker?

Personen har nå sendt mail med beklagelse på sin oppførsel.

Hva burde jeg svare??

Anonymous poster hash: 71ea0...e42
Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

At du setter pris på beklagelsen fordi det ble litt ubehagelig? Så mye mer trenger du vel ikke skrive iom at personen selv har innsett sine feil.

• Liker 7
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bedt personen ryke og reise.

Anonymous poster hash: 6993f...85b
AnonymBruker
Skrevet

hva skrev du?

Anonymous poster hash: ef103...270
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Må du svare vedkommende da? Stilte den personen noen faktiske spørsmål? Du kan svare at du har mottatt mailen, men at du ikke ønsker noe videre kommunikasjon med vedkommende verken på mail eller i virkeligheten.

Skrevet

Hadde ikke svart.

• Liker 1
Skrevet

Ser heller ingen grunn til å svare.

Best å bare la det være.

Men det hørtes litt kleint ut ass...

Forhåpentlighvis trenger du ikke se personen igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du stoler på samboeren din så er det vel ingen problem at han ble sjekka opp? Ta det heller som ett kompliment.

Anonymous poster hash: 3deac...b92

Skrevet

Jeg ville tatt det som et kompliment at kjæresten min ble sjekket opp, jeg! :D

Skrevet

Det der har skjedd meg også. Vi snakket ikke om det etterpå. Jeg bare valgte å ta det som et kompliment:p Men jeg fikk ingen mail:)

Ville kanskje bare svart kort at slik oppførsel ikke er greit, men at unnskyldningen er godtatt eller noe sånt? Hvis du godtar den da..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å svare. Jeg synes personen fortjener å slite med fyllenerver etter den kvelden. Synes også veldig synd på denne personen sin samboer.

Anonymous poster hash: a5ece...ed5
  • Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å svare. Jeg synes personen fortjener å slite med fyllenerver etter den kvelden. Synes også veldig synd på denne personen sin samboer. Anonymous poster hash: a5ece...ed5

Enig, det må absulutt samboeren til denne personen som må ha det værst i den situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...