Gå til innhold

en rar liten ting jeg ble sjokkert av.

Anbefalte innlegg

Gjest andysowhat
Skrevet

Jeg er i et langdistanse forhold, (2/halv måned) og vi blir å møte hverandre i oslo ved helt ren tilfeldigheter pga jobb osv. vi får 2timer å dele med hverandre, så vi får ikke mye tid sammen. når vi planla hva vi skulle gjøre disse to timene, så ble hun å bestemme truseshopping... "truseshopping" unskyld meg altså men to forelsket kjærester drar vell fader meg vell ikke på truseshopping xD har aldri opplevd kvinnfolk som har dratt meg eller noen gang ha villet ha meg med på truseshopping, eller undertøy generelt. liksom vi snakker helt vanlige truser ikke noe dirty underwear altså!!

men herregud jeg digger denne kjerringa xD

er det rart å dra med seg ny kjærsten sin på truseshopping spesielt i denne settingen?!?
er det rart å dra med seg kjæresten i det store og det hele på undertøyshopping?!?

er det virkelig så pinelig?!?

jeg har aldri opplevd kvinnfolk som ville ha meg noe og gjøre når det kommer til undertøy shopping med mindre det var lizzm "dirty underwear". er det bare jeg som har vært uheldig med tidligere damer eller drar kvinnfolk flest med gubbene sine på truseshopping?!?

xD er vell jeg som er den rare her som i dethele tatt var enig om å dra på undertøyshopping...

er gubbene deres (jenter) interessert i å være med på undertøyhandling?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Når dere ser hverandre så lite er det rart. Eksen min ville alltid gå på clas ohlson, syntes ikke det var noe særlig heller.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Undertøyshopping er jo helt normalt. Kanskje hun vil at du skal være med å plukke ut noe fint? Noe sexy?

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Synes ikke det høres unormalt ut. Kan hende som brukeren over sier, hun vil kjøpe noe fint du liker :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veel... Hvis hun tenker å handle undertøy sånn at du kan forestille hva hun har på seg til neste gang dere møtes, så er det muligens litt morsomt. Men ellers er det da haugevis av andre ting jeg heller ville brukt to timer med kjæresten til...

Anonymous poster hash: f9e46...def
AnonymBruker
Skrevet

må være mye du blir sjokkert av da, hvis det skal så lite til :laugh:

Anonymous poster hash: f4ed4...bda
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke foreslå noe annet som du vil gjøre, da?

Anonymous poster hash: da580...382
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Gjest Chloe87
Skrevet

Hun vil nok at du skal få velge noe fint. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trengte truser. Var ingenting mer bak en det. Og det var da jeg hadde tid.

Anonymous poster hash: 3f636...e52
Skrevet

Dette er veldig rart.

Jeg ville bestilt et hotellrom istedet, om så bare for to timer.

AnonymBruker
Skrevet

Syns dette var morsom lesning. Når dere møttes for så kort tid, var det jo litt merkelig å bruke tiden sammen på truseshopping, syns jeg. Men hvem vet årsaken?

1) Hun trengte nye truser (litt merkelig at hun måtte kjøpe nye truser akkurat da, kanskje?!)
2) Hun ville at dere skulle på trusejakt sammen for romantikkens skyld senere

3) Hun ville slå to fluer i en smekk

Hva med å spørre henne?

Anonymous poster hash: 44ead...4bc
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør ikke skape så stort drama at du hiver ut en tråd på internett om det :P

Hva med å bare si; Truseshopping hørtes ikke så moro ut. Vi har bare 2 timer sammen. Hva med å spise en lunsj/middag sammen?

Du kan jo også få ut av henne om hun har en plan med denne truseshoppingen; "Noe spesielt du skal bruke disse trusene til?"

Anonymous poster hash: 6b894...6a0
AnonymBruker
Skrevet

xD

Anonymous poster hash: 06d8d...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...