AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har barn med en mann som mener han ikke er faren. Jeg vet jo at han er det. Han vil ikke betale bidrag. Jeg har søkt om bidrag via NAV, men farsskapet må jo verifiseres. han vil ikke underskrive noe, og har heller ikke ønsket å ta blodprøver. Jeg har tatt slik prøve. Hvor lang tid kan jeg regne med at det tsar før en slik sak er avsluttet og han blir satt opp som formell far? Anonymous poster hash: 68f98...845 1
Kontormus Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Ha ha... hevder han ikke er faren for å slippe å betale barnebidrag? Men nekter å ta prøver for det kan føre til at han må betale det også? For min del måtte han gjerne havne i fengel, men selvsagt er det helt forfordelig for de som må forholde seg til en slik erke-tulling. Aner ikke hvor lang tid det tar, men kanskje NAV kan fortelle om hvordan slike sprosesser foregår? 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Han synes barnebidrag er tull, derfor ser han ikke poenget med å betale. Og siden han ikke tror det er vårt felles barn ser han heller ikke poenget. Anonymous poster hash: 68f98...845
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Ingen andre med erfaringer? Anonymous poster hash: 68f98...845
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Han kan hvertfall ende opp med å bli henta av politiet for å ta test, men det kan ta litt tidAnonymous poster hash: b1b0b...07d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Han kan hvertfall ende opp med å bli henta av politiet for å ta test, men det kan ta litt tidAnonymous poster hash: b1b0b...07d TS: ja, jeg vet det. Men lurer på hvor lang tid man kan påregne at dette vil ta? Anonymous poster hash: 68f98...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå