Gå til innhold

Jeg er usikker på hva som skjer med kroppen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har de siste tre åra trent regelmessig, men uten fokus på noe annet enn å kunne løpe lenger og fortere. Derfor mye kondis og litt styrke. Har hatt et normalt kosthold, sunt i hverdagen og alt jeg vil ha i helgene.

I desember bestemte jeg meg for å bli litt strammere, startet med styrketrening.

Strammet inn på helgekosen og spiser rent.

Men jeg vet ikke om jeg ser noen resultater. Jeg har ikke vekt, så det unngår jeg, men jeg tar bilde av kroppen hver mandag.

Jeg ser ikke forskjell, eller jo jeg ser ofte forskjell, men jeg ser ofte at bildene er helt like det første jeg tok...

Noen av bildene kan jeg bli skikkelig imponert over, men så tenker jeg bare at jeg lurer meg selv fordi jeg kan se like dvask ut som på det første bildet...

Også har jeg en hipster som er blitt for stor og dvask -men det er jo selvfølgelig fordi den er gammel og utvasket.

Noen som opplever det samme?

Hvor stor forskjell er det mulig å se på en måneds tid?

Anonymous poster hash: 5d7ef...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta bilder en gang i måneden eller annen hver uke?

• Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet

Ta bilde en gang i mnd og ta målene dine. Målebåndet tar ikke feil.

AnonymBruker
Skrevet

Tar du fleksebilder eller står du bare rett opp og ned? Kanskje det er enklere å se forskjellen etterhvert om du strammer musklene og tar bilder av biceps, lår, rumpe, rygg etc. I tillegg kan du bruke målbånd.

Anonymous poster hash: e0a92...b61

AnonymBruker
Skrevet

Etter en dag med mye karbohydrater og generelt dårlig mat ser jeg kvapsete og "vannete" ut og dette kan vare i opp til 2 dager. Så plutselig er det som om kroppen slipper mye vann og musklene kommer mer ti syne igjen. Merker det best i ansiktet og på hendene: fingrene blir mindre igjen.

Kroppen kan se litt ulik ut fra dag til dag :)

Anonymous poster hash: 9c909...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...