AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Det er godt mulig det er en slik tråd, men jeg fant den hvert fall ikke Jeg er egentlig bare veldig nysgjerrig. Fortell om ditt bryllup! Var den den lykkeligste dagen i livet ditt? Gikk ting etter planen? Var det god stemning og godt humør fra morgen til kveld? Var dere utslitte på slutten av dagen, på en god eller dårlig måte? Jeg stiller selv som brud i 2015, og jeg er så spent. Lurer litt på hva jeg kan forvente. Anonymous poster hash: 2e4c1...c8c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Det var så utrolig mye negativt som skjedde rett før bryllupet, flere i nærmeste familie ble alvorlig syke, en døde nesten.. Det var veldig kaotisk og det er vel ikke nødvendig å nevne at det satte en demper på stemningen rundt bryllupet for vår del. Vi var utslitte før bryllupet og tårene trilla på bryllupsdagen mens jeg gjorde meg klar. Fordi vi var så stressa og slitene så glemte vi å servere et alkoholfritt alternativ til velkomsdrinken, jeg rakk ikke å ordne håret mitt, og de 200 sjokoladene og sukkertøyet som skulle serveres til bordene til kaffen ble glemt av servitøren og ingen av oss husket på det. Jeg kom vel 15 min for sent til vielsen.. men selve bryllupet ble nydelig kl 23 da dro vi til hotellet, kledde av oss brudestasen og sank ned i sofaen hvor vi sovna. Og ja- jeg våkna opp til mensen på bryllupsdagen. Neste dag fikk vi servert stor staselig frokost på suiten og nøt dagen sammen med å slappe av. Vi skulle egentlig reist hjem men vi var så slitne at vi ba om å få ha suiten en natt til Anonymous poster hash: 5ffa9...aab
Amens Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Vi fikk en nydelig dag. Været var kjempe flott, lettere overskyet og rundt 20C. Jeg sov nesten ingenting natta før og søstra min som skulle ordne hår og sminke måtte jobb så jeg måtte ordne det selv, men det var vi forberedt på at kunne skje så jeg hadde øvd meg på å style meg selv. Mannen min dukket opp 15 min selve vielsen på tinghuset så jeg var passe irritert på han når han dukket opp, men når vi satt i det fine lille rommet på hver vår staselige stol og jeg så bort på han, så smilte han fra øre til øre og var tydeligvis veldig glad og da smelta jeg. Vielsen var kort og det ble lest ett dikt jeg syntes var meget passende. Bildene ble tatt av min svoger inn og utenfor De Naturhistoriske Samlinger så vi fikk veldig fine bilder^_^ Festen var på ett klassisk hotell og jeg tror de fleste hadde det veldig kjekt. Tapas, fri bar, ingen bordplassering og små festmasker gjorde at praten satt løst;) Når festen var over, gikk vi å la oss i en fin suite. Når vi kom hjem dagen etter, sovna vi på sofaen, veldig fornøyde. Ett bilde av meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå