AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Ja, det gjør hun...men rød dior neglelakk stikker hun den klange neglen inn i nesen og henter ut store udyr som hun sitter å smatter på hele tiden. Jeg spyyyyyyr av dette og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, Vi har ikke det beste forholdet og jeg blir gal av dette her, de spiser hos oss og vi hos de, annenhver fredag. Jeg klarer ikke spise. Mannen min nekter å si ifra eller å snakke om dette. Ungene har kommentert det til henne, men da blir hun rasende og sier at det gjør hun ikke. Hun er direktør i et større firma og mye på farten, jeg har sett henne gjøre dette offentlig mange ganger. Er ikke det veldig spesielt? Jeg vurderer å sende et anonymt brev til henne, for hvis det kommer fra meg eksploderer hun! Anonymous poster hash: d15fc...55f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 ...Æsj! hun hadde ikke vært velkommen i mitt hus med de snørrfingrene! Anonymous poster hash: c79b3...608
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Send en mail til henne, anonymt selvsagt. Skriv at du jobber med henne og har ved flere anledninger sett at hun gjør dette, at det er flere som har lagt merke til det, at dere synes det er veldig ekkelt. La henne tro at det er kollegene hennes. Anonymous poster hash: fa6de...d07 4
Odelsguten Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Ja, det gjør hun...men rød dior neglelakk stikker hun den klange neglen inn i nesen og henter ut store udyr som hun sitter å smatter på hele tiden. Jeg spyyyyyyr av dette og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, Vi har ikke det beste forholdet og jeg blir gal av dette her, de spiser hos oss og vi hos de, annenhver fredag. Jeg klarer ikke spise. Mannen min nekter å si ifra eller å snakke om dette. Ungene har kommentert det til henne, men da blir hun rasende og sier at det gjør hun ikke. Hun er direktør i et større firma og mye på farten, jeg har sett henne gjøre dette offentlig mange ganger. Er ikke det veldig spesielt? Jeg vurderer å sende et anonymt brev til henne, for hvis det kommer fra meg eksploderer hun! Anonymous poster hash: d15fc...55f Er ikke det bra da? Da har hun bedre motstand mot sykdommer:-) 2
Nordis Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Film henne "tilfeldig" mens hun gjør dette i et kaffeselskap hos dere eller noe. Så viser du den hyggelige familiefilmsnutten på storskjerm for familien (inkludert henne) ved en senere anledning. Da ser hun det selv. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Hender jeg gjør det når jeg er alene, men jeg sitter IKKE og smatter. Svelger det med en gang for å unngå å "smake" på det. Har bare blitt en (ekkel) vane for å "rense" nesa. Prøver å bli flinkere til å helle snyte meg, men gammel vane er VOND å vende. Kunne dog aldri falle meg inn å sitte og pelle i nesen foran venner, familie og i tillegg smakke og kose seg med det. Selv jeg ble kvalm av det!! Anonymous poster hash: bc918...5c3 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Hender jeg gjør det når jeg er alene, men jeg sitter IKKE og smatter. Svelger det med en gang for å unngå å "smake" på det. Har bare blitt en (ekkel) vane for å "rense" nesa. Prøver å bli flinkere til å helle snyte meg, men gammel vane er VOND å vende. Kunne dog aldri falle meg inn å sitte og pelle i nesen foran venner, familie og i tillegg smakke og kose seg med det. Selv jeg ble kvalm av det!! Anonymous poster hash: bc918...5c3 Hvorfor SPISER du det?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Anonymous poster hash: fa6de...d07 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Mange som har lite å drive med for tiden? Forumet er jo fullt av tull! Hvorfor gidder dere å mate dette åpenbare trollet? Anonymous poster hash: 28b96...d8b 2
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Ja, det gjør hun...men rød dior neglelakk stikker hun den klange neglen inn i nesen og henter ut store udyr som hun sitter å smatter på hele tiden. Jeg spyyyyyyr av dette og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, Vi har ikke det beste forholdet og jeg blir gal av dette her, de spiser hos oss og vi hos de, annenhver fredag. Jeg klarer ikke spise. Mannen min nekter å si ifra eller å snakke om dette. Ungene har kommentert det til henne, men da blir hun rasende og sier at det gjør hun ikke. Hun er direktør i et større firma og mye på farten, jeg har sett henne gjøre dette offentlig mange ganger. Er ikke det veldig spesielt? Jeg vurderer å sende et anonymt brev til henne, for hvis det kommer fra meg eksploderer hun! Anonymous poster hash: d15fc...55f Troll.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Jeg skal sende en mail. opprette en ny e mail og sende. Hvorfor skulle jeg lyve om dette? Herregud så tåpelig... har sett mange menn rundt om som gjør dette hele tiden, men ingen, hverken menn eller damer i nærheten av min krets, før jeg fikk ny svigermor for 3 år siden. Og dette er sinnsykt ekkelt og et stort problem! Anonymous poster hash: 7c13c...5fb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Jeg skal sende en mail. opprette en ny e mail og sende. Hvorfor skulle jeg lyve om dette? Herregud så tåpelig... har sett mange menn rundt om som gjør dette hele tiden, men ingen, hverken menn eller damer i nærheten av min krets, før jeg fikk ny svigermor for 3 år siden. Og dette er sinnsykt ekkelt og et stort problem! Anonymous poster hash: 7c13c...5fb Ikke skriv på samme "måte" som du vanligvis snakker. Du vil ikke bli gjenkjent av henne Anonymous poster hash: fa6de...d07
Gjest Chloe87 Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Æsj! Buser tar man ut med papir på badet og vasker deretter hendene. Ikke bare er det kvalmt at hun gjør dette, men også uhygenisk. Skjønner godt at du mister matlysten! Jeg hadde fått helt fnatt med tanke på at hun tar på ting i huset/leiligheten med de hendene. Jeg tror det hadde rent over for meg hvis hun hadde gjort dette foran meg og sagt : "det der gjør barn i barnehagen!" Jeg syntes det er ille nok at hun peller seg i nesa, men at hun i tillegg spiser dem tar toppen av kransekaka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå