AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Heia! Jeg sliter ikke med mye kviser, men har en del hudormer. Og jeg er flink til å sitte og ta meg selv i ansiktet, og finner jeg noe, så peller jeg. Det blir på en måte en 'tilfredsstillelse' å pelle og klemme ut både hudormer og kviser. Men jeg ser jo hvor skadet huden min blir av det og. Derfor vil jeg slutte, noe som jeg har prøvd mange ganger før. Men jeg ender alltid opp med å pelle igjen.. Noen som har noen gode råd? Anonymous poster hash: 6a98d...a16
ekkoet Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har hatt lyst til å kjøpe støt-hals/armbånd til samboeren min slik at jeg kan trykke hver gang hun gjør det eller biter negler etc. Jeg har dessverre ikke fått lov.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Samme sliter jeg med. Tenker hele tiden "nei, nå skal jeg aldri knipe mer!" også noen dager senere så bare MÅ jeg gjøre det... Anonymous poster hash: 8edbf...6eb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jeg er også sånn. Ansiktskviser og hudormer er kjedelige da, de på ryggen er diggest å poppe. Dessuten epilerer jeg kroppshår og får veldig lett inngrodde hår som jeg elsker å klemme ut. Bena mine ser ikke ut. Full av stygge sår som aldri får grodd siden jeg peller på dem snufs. Anonymous poster hash: 87692...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå