Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klart ikke finne ut hvem jeg er, da med positive ord? Jeg er tom, jeg er bare en som går på to ben, sover og spiser og sover igjen, jeg tenkte det kunne vært fint å være en annen person, men så bet jeg ikke hvem jeg ville ha vært? Føler jeg ikke har vokst, fordi jeg ikke har hode som fester til deg ting, jeg lærer ingen ting, jeg føler meg som et lite barn. Kunne du tenkt deg å vært en annen? Hvorfor er man så tom, men alikevel full av så mye dritt tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her humper og humper det, noen ganger er jeg helt fjern og så er jeg glad igjen, hjelper med kaffe.

Skrevet

Jeg klart ikke finne ut hvem jeg er, da med positive ord? Jeg er tom, jeg er bare en som går på to ben, sover og spiser og sover igjen, jeg tenkte det kunne vært fint å være en annen person, men så bet jeg ikke hvem jeg ville ha vært? Føler jeg ikke har vokst, fordi jeg ikke har hode som fester til deg ting, jeg lærer ingen ting, jeg føler meg som et lite barn. Kunne du tenkt deg å vært en annen? Hvorfor er man så tom, men alikevel full av så mye dritt tanker?

Men du har jo barn å ta deg av, har du ikke? Fikk iallefall forståelse av det på gravidforumet, siden du hadde handlet mammaklær.

Får du noe hjelp med det du sliter med? Det finnes jo hjelp å få om du bare tar litt initiativ selv.

Skrevet

Kunne du tenkt deg å vært en annen?

Nei. Jeg trenger ikke være en annen person for å endre livet mitt, og jeg ønsker ikke å endre livet mitt. Jeg har det fint som jeg har det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...