AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Litt spesielt, men se her: http://www.klikk.no/foreldre/article747473.ece Så likestillingen har ført til at 1/4 menn på 40 år er barnløse. Kvinner sin sterkere stilling i samfunnet har ført til at flere menn blir alene og barnløse, fordi kvinner velger dem bort. Interessant og tankevekkende. Stakkars barn og stakkars de mennene. Og barna blir dummere og dummere :S Anonymous poster hash: c5a01...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 hvrofor er det stakkars barn? Anonymous poster hash: c3489...e2b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 hvrofor er det stakkars barn? Anonymous poster hash: c3489...e2b Fordi de ikke får en tilstedeværende far og like mye kontakt. Anonymous poster hash: c5a01...2ac 1
Gjest Sitronen Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Leste du artikkelen? Også europeiske verdiundersøkelser tyder på at menn ønsker seg barn i mindre grad enn hva kvinner gjør. For en del menn er ikke barn ensbetydende med "meningen med livet", og de vil istedenfor prioritere arbeid og fritid. Mange av disse barnløse mennene velger selv bort barn, til fordel for arbeid og fritid. Dette kan da ikke kvinner og likestilling klandres for. 16
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Leste du artikkelen? Mange av disse barnløse mennene velger selv bort barn, til fordel for arbeid og fritid. Dette kan da ikke kvinner og likestilling klandres for. Jepp, hypotesen er i vertfall det at menn blir valgt bort til fordel for de kvinner liker. Ikke bland det med å ha gode egenskaper, som vi vet fra dette forumet går ikke kvinner etter de intelligente, gode osv., men de maskuline og mer dyriske. Anonymous poster hash: c5a01...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Fordi de ikke får en tilstedeværende far og like mye kontakt. Anonymous poster hash: c5a01...2ac huh? dette kommer da helt ann på samarbeidet. det blir jo som skillsmissebarn. jeg er både skillsmissebarn og har hatt to sett foreldre. mamma,stepappa, pappa og stemor. har aldri hatt noe problemer med det. jeg føler meg heldig som har to sett foreldre som er glade i meg Anonymous poster hash: c3489...e2b 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 huh? dette kommer da helt ann på samarbeidet. det blir jo som skillsmissebarn. jeg er både skillsmissebarn og har hatt to sett foreldre. mamma,stepappa, pappa og stemor. har aldri hatt noe problemer med det. jeg føler meg heldig som har to sett foreldre som er glade i meg Anonymous poster hash: c3489...e2b Du har i vertfall ikke like mye kontakt med far eller mor som regel. Du kan jo selvsagt ha hatt det relativt greitt... Anonymous poster hash: c5a01...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Kunne kanskje sett denne: Kan jo heller ikke forvente at menn skal gidde å gifte seg, når de kvinnene som er tilgjengelig er langt under dem selv egentlig. Anonymous poster hash: c5a01...2ac
Majott Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Denne artikkelen viser jo flere forklaringer på at menn blir barnløse enn at årsaken er at kvinner velger dem bort. Bl.a at mange menn ikke vil ha barn! Min mann er 45 og barnløs. Han vil ikke ha barn, og har aldri villet det. Hadde jeg ønsket flere barn, måtte jeg ha funnet en annen. Da vi møttes, var han helt klar på dette, og fullstendig komfortabel med at mange kvinner valgte han bort fordi han ikke ville ha barn. Artikkelen sier jo også at mange menn ikke vil ha barn, eller venter i det lengste med å få dem. Så slutt å legg skylden på kvinner for at de heller velger menn som vil ha barn enn menn som ikke vil. Limer inn litt fra artikkelen: "- Menn ønsker å få barn senere, de ønsker færre barn og flere menn ønsker seg ikke barn i det hele tatt, bekrefter An-Magritt Jensen. Flere studier både i Norge og i andre rike land viser at flere kvinner enn menn ønsker seg barn. Hun holder på med et forskningsprosjekt for tiden om "the Social Meaning of Children" der 90 kvinner og menn med og uten barn blir intervjuet. - Mange kvinner legger vekt på at det er veldig viktig for dem å få barn. Menn er mer ambivalente. De har bedre tid. Mens kvinner sier at de ikke ønsker seg en mann som ikke vil ha barn, sier menn at de MÅ få barn for å beholde den kvinnen de elsker, sier Jensen. - Altså, kvinner velger menn som ønsker seg barn. For noen menn er barn den prisen de må betale for å beholde kvinnen." 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Du har i vertfall ikke like mye kontakt med far eller mor som regel. Du kan jo selvsagt ha hatt det relativt greitt... Anonymous poster hash: c5a01...2ac ikke fortell meg at jeg hadde det "relativt" greit. jeg har hatt det som plomma i egget jeg.jeg kunne komme og gå som jeg ville hos begge foreldrene mine og i begynnelsen av skillsmissen var pappa hjemme hos oss hver eneste dag. har aldri lidd under dette finnes utallige under som lider mer fordi foreldrene jobber for mye og aldri har tid til dem i ferier ol Anonymous poster hash: c3489...e2b 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Denne artikkelen viser jo flere forklaringer på at menn blir barnløse enn at årsaken er at kvinner velger dem bort. Bl.a at mange menn ikke vil ha barn! Min mann er 45 og barnløs. Han vil ikke ha barn, og har aldri villet det. Hadde jeg ønsket flere barn, måtte jeg ha funnet en annen. Da vi møttes, var han helt klar på dette, og fullstendig komfortabel med at mange kvinner valgte han bort fordi han ikke ville ha barn. Artikkelen sier jo også at mange menn ikke vil ha barn, eller venter i det lengste med å få dem. Så slutt å legg skylden på kvinner for at de heller velger menn som vil ha barn enn menn som ikke vil. Limer inn litt fra artikkelen: "- Menn ønsker å få barn senere, de ønsker færre barn og flere menn ønsker seg ikke barn i det hele tatt, bekrefter An-Magritt Jensen. Flere studier både i Norge og i andre rike land viser at flere kvinner enn menn ønsker seg barn. Hun holder på med et forskningsprosjekt for tiden om "the Social Meaning of Children" der 90 kvinner og menn med og uten barn blir intervjuet. - Mange kvinner legger vekt på at det er veldig viktig for dem å få barn. Menn er mer ambivalente. De har bedre tid. Mens kvinner sier at de ikke ønsker seg en mann som ikke vil ha barn, sier menn at de MÅ få barn for å beholde den kvinnen de elsker, sier Jensen.- Altså, kvinner velger menn som ønsker seg barn. For noen menn er barn den prisen de må betale for å beholde kvinnen."Jeg har alltid hatt det motsatte problemet, å finne en mann som ikke vil ha barn siden jeg ikke vil ha noen selv. Mitt inntrykk er at frivillig barnløse menn er mangelvare, har måttet kutte ut mange potensielle partnere pga det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har alltid hatt det motsatte problemet, å finne en mann som ikke vil ha barn siden jeg ikke vil ha noen selv. Mitt inntrykk er at frivillig barnløse menn er mangelvare, har måttet kutte ut mange potensielle partnere pga det. Presis. Likestilling = Alene barnløse menn. Barn uten god kontakt med far. Dummere barn osv. Anonymous poster hash: c5a01...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor er det et problem at sosiale tapere ikke får barn? Disse pleier også være rammet av depresjoner og selvtillit lik null. Egenskaper som ikke er heldige å videreføre til barn.Anonymous poster hash: df444...6d6 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Presis. Likestilling = Alene barnløse menn. Barn uten god kontakt med far. Dummere barn osv. Anonymous poster hash: c5a01...2ac Barn blir dummere fordi de ser for mye tv og spiller for mye data.Anonymous poster hash: df444...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor er det et problem at sosiale tapere ikke får barn? Disse pleier også være rammet av depresjoner og selvtillit lik null. Egenskaper som ikke er heldige å videreføre til barn.Anonymous poster hash: df444...6d6 Hvorfor er det et problem at kvinner av samme sort er barnløse? Barn blir dummere fordi de ser for mye tv og spiller for mye data.Anonymous poster hash: df444...6d6 Kvinner blir tiltrekt av maskuline, lite intelligente menn som oftest. Anonymous poster hash: c5a01...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor er det et problem at kvinner av samme sort er barnløse? Kvinner blir tiltrekt av maskuline, lite intelligente menn som oftest. Anonymous poster hash: c5a01...2ac hva slags representativt utvalg har du som kan påstå at kvinner som oftest tiltrekkes av lite intelligente menn? Anonymous poster hash: c3489...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor er det et problem at kvinner av samme sort er barnløse? Kvinner blir tiltrekt av maskuline, lite intelligente menn som oftest. Anonymous poster hash: c5a01...2ac Jeg skrev "sosiale tapere" ikke "menn". Nei jeg ser ikke på det som et problem i det hele tatt. Det kommer jo an på kvinnen. Intelligente kvinner vil ha intelligente menn. Mitt inntrykk er at det er nettopp de dumme som blir valgt bort. Kvinner liker å bli forsørget, ikke spille mor for en 80 kg baby.Anonymous poster hash: df444...6d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 hva slags representativt utvalg har du som kan påstå at kvinner som oftest tiltrekkes av lite intelligente menn? Anonymous poster hash: c3489...e2b Intelligensen i befolkningen er sterkt synkende. Anonymous poster hash: c5a01...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Jeg skrev "sosiale tapere" ikke "menn". Nei jeg ser ikke på det som et problem i det hele tatt. Det kommer jo an på kvinnen. Intelligente kvinner vil ha intelligente menn. Mitt inntrykk er at det er nettopp de dumme som blir valgt bort. Kvinner liker å bli forsørget, ikke spille mor for en 80 kg baby.Anonymous poster hash: df444...6d6 Folk gjør folk til sosiale tapere, de er ikke født som det. Både menn og kvinner. Ingen trenger å bli forsørget, som ikke er tilbakestående. Anonymous poster hash: c5a01...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Intelligensen i befolkningen er sterkt synkende. Anonymous poster hash: c5a01...2ac Du er klar over at jo dummere og fattigere en er, jo flere barn får folk? Sett Idiocrazy? Anonymous poster hash: df444...6d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå