Poppie Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Hei! Er det noen som har undertøy/shorts å anbefale til å ha under sommerkjoler? Er så paranoid for at de skal blåse opp og ønsker å ha noe under, type de shortsene dansere bruker kanskje? Noen som har noen tips til hva som funker og samtidig ser naturlig ut under?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Bruker korte, trange skjørt. Anonymous poster hash: a2cbc...328
Poppie Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2014 Bruker korte, trange skjørt. Anonymous poster hash: a2cbc...328 Okei Noen som har relevante tips? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Er den bekymringen for at skjørtene skal blåse opp noe du har erfaringer med? - eller er det kun en bekymring foreløpig? Spør fordi et skjørt ikke trenger være et smalt blyantskjørt for å ikke blåse opp. Jeg er svært ofte på steder hvor det kan blåse ganske 'friskt', også om sommeren, og har så langt ikke hatt noen opplevelser hvor skjørtene mine har blåst opp Edit: Asos har ganske mange, fine blyantskjørt til veldig overkommelige priser. Ellers er Max Mara Studio en vinner på blyantskjørt i bomull og elastan (stretch). Litt høyere priser enn hos Asos, men designervarer har høyere priser. Endret 7. mars 2014 av Lille-pus
Poppie Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har hatt *kremt* et par episoder med rumpeflashing. Har ganske stor rumpe i forhold til resten av kroppen, så det er fort gjort
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har hatt *kremt* et par episoder med rumpeflashing. Har ganske stor rumpe i forhold til resten av kroppen, så det er fort gjort Sikker på det ikke har vært skjørtet som var i feil modell til kroppen din? - det tror nemlig jeg Prøvd noe i denne typen?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Okei Noen som har relevante tips? Jeg bruker det altså de skjørtene under kjolen, om du ikke skjønte det. Ser mye bedre ut om kjolen skulle blåse opp, og så slipper man å blotte undertøyet. Anonymous poster hash: a2cbc...328
Poppie Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2014 Sikker på det ikke har vært skjørtet som var i feil modell til kroppen din? - det tror nemlig jeg Prøvd noe i denne typen? Ikke prøvd slike,de kler meg ikke. Liker jo de kjolene jeg liker, men er så paranoid for at de skal blåse opp (selv om de som regel ikke gjør det). Er også kjipt med lårgnissingen, så derfor jeg ønsker meg shorts Jeg bruker det altså de skjørtene under kjolen, om du ikke skjønte det. Ser mye bedre ut om kjolen skulle blåse opp, og så slipper man å blotte undertøyet. Anonymous poster hash: a2cbc...328 Aha, da henger jeg med! Det var en godt tips, takk 1
Lea2 Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Jeg bruker boxer/hotpants under slike skjørt og kjoler. Altså jenteboxere som dekker hele rumpa og går rett over omtrent. De dekker alt som skal dekkes. Min favoritt er de fra H&M faktisk. De sitter på uten så stramme eller lage stygge merker.
Poppie Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2014 Jeg bruker boxer/hotpants under slike skjørt og kjoler. Altså jenteboxere som dekker hele rumpa og går rett over omtrent. De dekker alt som skal dekkes. Min favoritt er de fra H&M faktisk. De sitter på uten så stramme eller lage stygge merker. Oh, perfekt! Går de langt opp på magen?
Lea2 Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Finnes både som hold-in og low waist. Men H&M sine er ganske lave i livet. Akkurat til sånt bruk hadde det vært ok med noen som gikk litt lengre opp. Men boxere med høyere liv burde finnes flere steder. Jeg har ofte en tynn singlet også, så det blir nesten som en body sammen. Kommer veldig an på kjolen da... ikke alle kjoler/topper du kan ha singlet under.
Topplue Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 (endret) Jeg bruker korte mamelukker. På vinteren har jeg som regel benklær under. Endret 8. mars 2014 av Topplue
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Bruker korte tights under.Anonymous poster hash: 857fa...d30
gompen Skrevet 8. mars 2014 #14 Skrevet 8. mars 2014 Jeg bruker korte thights under, forhindrer både gnissing og rompeflashing.
Fuglen Skrevet 8. mars 2014 #15 Skrevet 8. mars 2014 Jeg kjøpte noen par korte, stramme shorts på h&m i fjor sommer. De er i samme materiale som vanlige tights, bare at de er helt korte. Bruker alltid sånne under korte kjoler om sommeren, er også litt paranoid Pluss at de er fine når man skal sitte i en park f.eks., da det ofte er lett å vise litt for mye..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har gått på dans hvor vi bruker såkalte undershortser, men disse blir dyre i lengden, og det er egentlig akkurat like praktisk å kjøpe seg en tights på hm og klippe av Anonymous poster hash: 98354...aa5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Sikker på det ikke har vært skjørtet som var i feil modell til kroppen din? - det tror nemlig jeg Prøvd noe i denne typen? Det tror ikke jeg. Bor selv i en kystby og vet sabla godt hvor mye skjørtene kan blafre av vindkastene, de blafrer ikke mindre bare fordi man skulle ha liten og flat rumpe i samme skjørtet. Anonymous poster hash: e5ada...45d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Jeg kjøper en svart/hvit hotpants i en eller to størrelser større enn jeg bruker, også trer jeg den utenpå trusa. Det blir som en trang og elastisk mini-shorts under kjolen /skjørtet. Så om jeg skulle komme til å skreve når jeg sitter, eller at kjolen blåser opp / at jeg bøyer meg ned, så ser folk kun en svart shorts, og ikke noe sprekk Ser ca sånn her ut under kjolen: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOTbO4OfhoE64kU2S6Q3V7kEKrbHCtHScx4SCqgDHI2TqfDRRJ http://www.cheermania.no/assets/img/450/450/bilder_nettbutikk/4bce596000d219e3cac7ebe9f89ee73c-image.jpeg https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQtB48Fz5cOyf_qe4RQfsvg-Vc7qEqsUFOvEMNLOveBg5P8fFZ Anonymous poster hash: 58846...654
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #19 Skrevet 9. mars 2014 Du kan også kjøpe litt høye; http://cdn.dancemania.biz/images/P/cotton-hot-pants-e.jpg Ta deg en kikk rundt i butikkene, og hør gjerne med betjeningen. Anonymous poster hash: 58846...654
Kajal Skrevet 9. mars 2014 #20 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har kjøpt sånne korte shorts i tightsstoff på Monki og HM. De har også hatt på Gina Tricot. Priceless om sommeren på kysten! Og jeg har liten rumpe, ser ikke hvordan det skulle ha noe å si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå