Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er favorittdagkremen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olay Touch. Jeg har prøvd både dyre og billige merker, og dette er den eneste som jeg har utbytte av. Den lukter herlig, er ikke fet og trekker raskt inn i huden og ikke minst så gjør den huden aldeles silkemyk. Jeg har forøvrig helt normal hud, ikke for tørr eller for fet, ingen andre hudproblemer.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud, så jeg bruker MD Formulations Facial Cream under min vanlige krem:

*Sommer: Dermalogica Skin Smoothing Cream

*Høst/vinter: Decleor Nutri-dèlice Ultra-nourishing Cream og Dermalogica Intensive Moisture Balance.

Ellers så synes jeg Avènes Crème Pour Peaux Intolérantes er super!

Skrevet

Decléor sin Hydra Floral.

Émulsion om sommeren og kremen resten av året.

Gjest Elenath
Skrevet

Elisabeth Ardens Perpetual Moist - perfekt til min hud.

Gjest Lilleulv
Skrevet

HR Force C Premium er god!

Min hud blir alltid så tørr om vinteren, og i fjor kjøpte jeg en med honning i fra en hudpleier. Jeg husker ikke hva den heter, men den så litt sånn hjemmelaget ut på en måte (i en liten glasskrukke). Kremen gjorde underverker med min tørre og gustne hud på bare noen få uker.

Den neste kremen jeg skal kjøpe skal være Dermalogica.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk i gave en deilig fuktighetskrem som heter "Moisture Lock 24 hour replenisher" fra merket Molton Brown. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den serien?

Gjest Ethereal
Skrevet
Fikk i gave en deilig fuktighetskrem som heter "Moisture Lock 24 hour replenisher" fra merket Molton Brown. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den serien?

Jeg vet ikke om du får Molton Brown i Norge i det hele tatt :klø: (men jeg kan jo ta feil), men jeg VET at det merket fås kjøpt i England.

Skrevet

Dermalogica Active Moist.

Skrevet

Decleor sin Hydra Floral og Lancome sin Hydrazen

Gjest gjest1
Skrevet
Cliniques Total Turnaround

Så bra at du skrev navnet, jeg husket det ikke :) Beste jeg har prøvd.

Gjest Anonymous
Skrevet

eucerin i krukke fra apotek, tror det er den eneste jeg ikke har reagert på

Skrevet

Og for oss som er totalt blank på dette her, hadde det vært fint om folk kunne skrive hvilken hudtype de har.

Kanskje det kan være noen tips for oss andre da.

Bare en liten tanke altså ;)

Skrevet

Decleor hydra floral, både dag og øyenkrem.

Har en forferdelig kranglehud, som reagerer på alt, men denne tåler jeg

Gjest Lilleulv
Skrevet
Og for oss som er totalt blank på dette her, hadde det vært fint om folk kunne skrive hvilken hudtype de har.

Kanskje det kan være noen tips for oss andre da.

Bare en liten tanke altså ;)

Er det deg på bildet?

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Bruker cliniques Dramatically Different Moisturizing Lotion. Den skal passe for alle hudtyper. Selv har jeg fet hud (tror jeg :roll: ).

Skrevet

Har prøvd ut en haug med dagkremer, men går alltid tilbake til Babor. Gir utrolig mye fuktighet, og er snill med huden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...