AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor gutter ser på trenings bilder av jenter med store muskler eller som bare er litt fit. Jeg syntes det er motiverene å se på jenter og trening siden jeg selv er jente. og jeg tenker at gutter liker å se på gutter og det motiverer dem. Når jeg fant ut det for noen dager siden så kan jeg innrømme at jeg ble litt sjalu og små sur for det fordi det fikk meg til å føle meg dårlig.. Men samtidig ikke fordi den jenta hadde mannlig kropp.. Det var jo kjempe motiverende for meg å se på henne også fordi hun har virkleig jobbet godt! Men samtidig så plager det meg at han så på hun! Og hvorfor bare hun og ikke andre bilder? Jeg har ikke tatt det opp med han fordi jeg føler det lager unødvendig drama.. Men jeg tror ikke han hadde likt om jeg hadde sett på andre gutter som ser bedre ut enn han. Jeg vet at han hadde blitt litt lei seg/sur.. Jeg sier ikke det at vi ikke får lov til å se på andre, men jeg skjønner bare ikke hvorfor akkurat se på jenter for å få motivasjon om han prøvde på det. Jeg vet at dette kanskje er veldig teit av meg å bli små sjalu og trist av det.. Men det plaget meg sånn helt plutselig nå.. Anonymous poster hash: 89ae6...f63
Lilac Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Kansje han syntes hun var fin og ville se på henne. Fordi han syntes hun var fin. Og bare derfor.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Er det ikke noe som er galt, når både du og "han" (kjæreste?) har en dame så veltrent at hun har en maskulin kropp, som ideal? Du, som ønsker en mannlig kropp, og han, som liker å se på kvinner med mannlige kropper! Anonymous poster hash: 021a1...7de
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Er det ikke noe som er galt, når både du og "han" (kjæreste?) har en dame så veltrent at hun har en maskulin kropp, som ideal? Du, som ønsker en mannlig kropp, og han, som liker å se på kvinner med mannlige kropper! Anonymous poster hash: 021a1...7de Nå er ikke jeg ts, men er det kun menn som får lov til å ha muskler? Jeg er dame og har en kropp som er naturlig muskuløs og har lett for å få muskler, skulle jeg vært spikertynn måtte jeg virkelig ha drevet rovdrift på kroppen min og sultet meg samt ikke kunne trent. Er jeg egentlig en mann da eller? Herregud.. Anonymous poster hash: 9aba7...b3d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Fordi det er deilig å vi blir kåt av det, hva tror du? Anonymous poster hash: 460a4...6dc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 La mannen få vindusshoppe litt nå da. Vi jenter gjør jo dette hele tiden. Om enn noe annet produkt. Anonymous poster hash: 2d80d...d51
Gjest Runforit Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sikler når jeg ser Chris Hemsworth i bar overkropp. Mannen min forstår hvorfor, haha! Han er godt trent, kjekk og muskuløs og da må jeg få kose meg med litt eyecandy. Mannen får se masse nakne og flotte damer hele tiden, spesielt i Games of Thrones. Er da ikke noe å stresse over. Er fremdeles bare hverandre vi vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå