TyvenTyven Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Når jeg ikke drikker! Er det noen som erfaring med å jobbe frivillig innenfor det homofile miljøet i oslo noe sted feks? Jeg er ytterst interessert i å få meg nye bifile og lesbiske venner.. Nå klarer jeg ikke beherske nysgjerrigheten lenger Jeg er egentlig helt grønn på kvinnelig berøring og i mange tilfeller grønn på jenter generelt. Har alltid vært en tøff jente og hengt ned gutta, er vokst opp med to helbrødre og tre stebrødre og flest kompiser av venner desverre.. Syntes alltid at jenter flest var så tjasete og uinteressante.. men så tenker jeg shit, det finnes jo jenter som meg, som er kule og hehe. Politisk tenkende, munnrapp, seg sjæl. Jeg så en korthåret jente på trikken her om dagen, hun var feminin men jævelig cool og fin.. og jeg skulle så gjerne ha sett en tøff/røff/smart jente som henne bli kjent med meg, og kjenne på den utfordringen selv. Jeg har alltid vanskelig for å bli eid av en mann.. uansett hvor store og kule de er, smarte eller vise.. Jeg begynner å lure på en jente vil kunne trollbinde meg Jeg er vakker med et annerledes utseendet, merida fuerte et sterkt blikk med brune øyne,jeg liker at folk vet og ser at jeg er rampete og tøff og elsker å gi fremmede (spesielt jenter) komplimenter og være en gentleman. Jeg er feminin men veldig nysgjerrig på å se hvilken type jenter jeg liker.. Hvordan finner jeg det ut? <(jeg har fantasert om jenter helt siden jeg var med en da jeg var 18, og det er ti f* år siden.. i mellomtiden har jeg vært veldig seksuell men aldri men en kvinne)> Og min type kvinne er skarp, har attitude, har noe ekstra, er sexy, seksuelt bevisst og har selvtillit. Hun er lidenskapelig, liker litteratur, gjerne teater, dans, musikk, sport. Jeg vil treffe henne nå! Og lære meg å gi henne det hun trenger Er det turn off eller turn on for en erfaren bifil/lesbe med en noob som meg :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå