AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Har du klart å bekjempe en (mild) depresjon ved hjelp av et sunt kosthold? Anonymous poster hash: a7094...d50
Gjest Runforit Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Er iallefall ikke vinterdeprimert lenger. Tror det er trening og godt kosthold kombinert som har gjort dette. 1
Kira-delta Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Samme som runforit, jeg er ikke vinterdeprimert lenger. Samtidig som jeg klarer å konsentrere meg bedre, og søvnprovlemer er vekk. Jeg er nesten avhengig av godt kosthold og trening for å holde det i sjakk 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Fantastisk Anonymous poster hash: a7094...d50
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg vet ikke med kosthold, men et godt kosthold er vel nødvendig for ikke å føle seg slapp og dårlig. Trening, derimot, er universalmedisin: Er du uopplagt, stresset. lei, dårlig humør, så "forsvinner" alt under og etter trening! Anonymous poster hash: fc5f6...ca4 2
Gjest Ninab Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Trening er for meg alfa omega for en god psyke.. spiser glutenfritt nå og syntes det hjelper i stor grad på humør.
Vulpes Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Synes ikke jeg merker noen umiddelbar forskjell på verken kroppen eller hodet, annet enn at jeg får oftere vondt i magen hvis jeg spiser feil, og at mye sukker kan gi hodepine. Nå sliter jeg ikke psykisk da, så kanskje jeg ikke er helt målgruppen for spørsmålet ditt?
Radon Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Jeg er deprimert, men etter jeg startet med trening og et sunt kosthold så har det gått lengre tid mellom hver "nedtur". De dårlige periodene har også blitt kortere og ikke fult så ille. Det er ikke kostholdet og trening ene og alene som har gjort dette, men det har absolutt bidratt!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Ja uten tvil!! Jeg blir enormt deppa av å spise usunt, enten det er å spise for lite, for mye elle feil type mat. Når jeg holder meg til regelmessige og sunne måltider + moderat mengde utskeielser så er jeg lettere til sinns, orker mer og får lyst til å trene og være sosial. Anonymous poster hash: b15b2...bca 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Gitt meg tvangstankerAnonymous poster hash: bbad8...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå