AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hei! Jeg har nettopp fått meg en kjæreste, vi har vært sammen i litt over en måned. I begynnelsen så pratet vi ikke så veldig mye, eller vi var veldig høflige og hyggelig mot hverandre, og behandlet hverandre med stor respekt. Nå i det siste har vi begynt å tulle mye mer, vi kan være spydige mot hverandre, kile hverandre og generelt mer "drittsekker" mot hverandre da. Det er rart, fordi når vi gjør sånn føles det nesten som om vi er kompiser. Dette er vårt første forhold, så jeg lurer på om det er normalt at man tuller slik med hverandre(som kompiser gjør), eller skal et kjærestepar behandle hverandre pent og være snille og høflige hele tiden? Betyr dette at nyforelskelsen begynner å gå over? Hva er det som egentlig skjer når forelskelsen går over? Anonymous poster hash: 4e180...ef4
Gamerfrue Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 kommer helt an på paret og menneskene det består av. Noen synes at det er vanskelig å takle at forelskelsen går over, for noen varer den lengre enn for andre, og igjen er det noen som priser seg lykkelig over å ENDELIG kunne slippe ut tarmgass foran kjæresten sin. Hvis det er det dere trives med, så er det jo ikke noe problem!
Vill Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Eg og min sambuar hadde stadig putekriger i begynnelsen. Tuller fortsatt med kvarandre i blant. Vi er jo snille og høflige med kvarandre, men vi kan erte og tulle også. Det som føles greit for dere, det er normalt nok Så lenge dere har det fint, så skal du ikkje tenke så mykje på kva andre gjer. 1
Nanami Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg ser på sånn tulling som flørting. Jeg og kjæresten tuller hele tiden, lekesloss, sier småfrekke kommentarer, osv. Synes det bare er moro jeg. Vi koser, kysser og sier fine ting til hverandre også altså, men er gøy å kunne tulle sammen og igjen er det noen som priser seg lykkelig over å ENDELIG kunne slippe ut tarmgass foran kjæresten sin. Akkurat det er je veldig glad for verken jeg eller kjæresten føler. Vi har vært sammen i mange år, men det er likevel utenkelig å fise eller rape foran hverandre. Hvertfall ikke bevisst.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Tusen takk for alle svar Jeg føler kanskje at forelskelsen ikke er like sterk som det den var før, og jeg må være ærlig og si at jeg synes det er utrolig leit... Jeg hadde håpet at den sterke forelskelsen ville vare i ett år, minst...! Er det noe man kan gjøre noe med? Anonymous poster hash: 4e180...ef4
Chien Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Det er ganske vanlig at den typiske "forelskafølelsen" går over etter hvert. Men etter èn måned? Det var veldig tidlig. Er dere sammen hver eneste dag?
Nanami Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Tusen takk for alle svar Jeg føler kanskje at forelskelsen ikke er like sterk som det den var før, og jeg må være ærlig og si at jeg synes det er utrolig leit... Jeg hadde håpet at den sterke forelskelsen ville vare i ett år, minst...! Er det noe man kan gjøre noe med? Anonymous poster hash: 4e180...ef4 Åra, jammen da blir det noe annet enn her. Vi har vært sammen i flere år, og forelskafølelsen er like sterk
dillyduzit Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Tusen takk for alle svar Jeg føler kanskje at forelskelsen ikke er like sterk som det den var før, og jeg må være ærlig og si at jeg synes det er utrolig leit... Jeg hadde håpet at den sterke forelskelsen ville vare i ett år, minst...! Er det noe man kan gjøre noe med? Anonymous poster hash: 4e180...ef4 Høres veldig ut som meg og min eks, første posten altså. Du vil nok få noen "lykkefølelser" hvor det kribler i magen og du føler deg forelsket igjen. Det jeg reagerer på er at forelskelsen eller følelsene du hadde er over allerede.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Det er vel mer normalt, enn unormalt, å tulle med kjæresten Høflige er man som regel i den fasen der man blir kjent med hverandre, men så blir båndet tettere og man tør å være spydig og tulle med hverandre etter hvert som man blir kjent og blir sammen. Jeg ser på det som en positiv ting at man blir så komfortable med hverandre at man også er venner! Kjæresten skal jo være en bestevenn som man også er forelsket i, på en måte Og jeg tror ikke det betyr at forelskelsesfasen er over, du må jo bare kjenne på om du kjenner deg forelsket? Kjenner du på den følelsen av at du savner han når dere ikke er sammen? Føler du deg heldig som er i et forhold med ham? Kanskje er forelskelsen over, det må du nesten vente å se.. Ingen lever på en rosa sky i et helt år, da lurer man seg selv. Forelskelsen svinger opp og ned, for alle. Til og med for de som er godt gift Det er når den første forelskelsen legger seg det viser seg om forholdet holder. Enten går man lei, eller så går det over i en slags dypere kjærlighet. Anonymous poster hash: bbc73...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå