AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 http://www.side2.no/helse/dette-er-den-nye-trendmelken/5172647.html Anonymous poster hash: 57f1a...2fc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Aldri sett i dagligvare. Men ikke umulig å finne på helsekost, så ville sjekket der før. På nett (og i Bergensområdet) kan du få kjøpt på bl a Kinsarvik naturkost (www.kinsarvik.no) Anonymous poster hash: d3b90...379
Nimorna Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde helt gitt opp å finne det da jeg fant det på Meny for ikke så mange uker siden
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Helsekostbutikker, og noen få Meny/Ultra. Men det smaker ikke godt overhodet, hjemmelaget er mye bedre(jeg valgte tykkere konsistens, altså mindre vann ofte enn oppskriftene): http://mjuuugly.blogg.no/1264414030_mmmandelmelk.html Anonymous poster hash: 23cae...031
Nimorna Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Det er sant det AB over meg skriver; kjøpemandelmelk var en skuffelse. Vil jeg ha mandelmelk lager jeg det selv.
Monstrum Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Hvilke helsekostbutikker finner dere på? Ingen av kjedene i nærheten her, har ...
Gjest Badabing Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har kjøpt det på helsekost på Byporten (rundt 50 kr), Røtter (ca 50 kr) og på min lokale dagligvarebutikk (Coop Prix - ca 25 kroner). Men dagligvarebutikkene selger ofte GoGreen sin, og den er det ikke kalsium i. Skal du bytte ut vanlig melk med mandelmelk og du ikke har andre gode kilder til kalsium, lønner det seg å kjøpe en med kalsium, og ikke GoGreen sin. Alpro sin mandelmelk er god og har kalsium i seg. Jeg kjøper store esker med det når jeg er over svenskegrensen (ca 25 kr), for den har lang holdbarhet. Men det er sikkert mulig å høre om andre som fører Alpro kan ta inn den mandelmelken. Mange butikker som har den. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå