Gå til innhold

Ustabil av usikkerhet og dating...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort så laget jeg meg en bruker på sukker for 1 måned siden. Jeg (23) , han (26) Den første mannen jeg kontaktet svarte meg 1 uke etterpå, da han ikke hadde vært pålogget på en stund. Vi ble enige om å møtes, og jeg kom til han på fest noe som resulterte i sex dessverre, og jeg var til han langt ut på kveld neste kveld. Jeg gikk hjem i walk of shame og bestemte meg for å aldri kontakte han igjen.

Dagene gikk og jeg tenkte på han, men jeg turte ikke å ta kontakt med han. Plutselig begynte han å stalke siden min på sukker, og vips ringte han meg forrige fredag. Han lurte på om vi kunne møtes på kvelden, fordi det var så trivelig forrige gang. Jeg forklarte han at jeg ikke ville være et botycall men at jeg kunne ta meg en tur. Dette resulterte i at vi hadde en fantastisk kveld med masse moro, og selvfølgelig hadde jeg sex med han igjen men dagen etterpå lå vi lenge å holdt rundt hverandre osv. " ja jeg er teit".

Han fortalte meg at han gjerne ville møte meg over en kaffe edru, og jeg takket ja. Jeg kom hjem søndag og ble noe lei meg fordi jeg følte jeg hadde gjort noe galt ved å ha sex med han alt for tidig da jeg virkelig likte han. Jeg sendte han melding å spurte om vi kunne ta en kaffe, og han svarte når? Jeg spurte om vi kunne møtes dag klokken x, og hele 4 timer senere fikk jeg til svar :" sender deg melding i morgen:)

Jeg ble noe lei meg da han ikke skrev mer, og valgte da å ikke skrive noe mer til han. Dagen etterpå la jeg telefonen til side, og på kvelden så jeg at han hadde skrevet :" møtes etter trening"? Jeg svarte ikke før 2 timer etterpå, og kom en tur til han. Dette møte resulterte i et fantastisk møte der vi begge ble ordentlig kjent med hverandre samt så en film som begge likte. Vi lå tett inntil hverandre, og vi kysset ikke eller hadde sex denne kvelden. Men det virket som han hadde en hyggelig "date", noe jeg også hadde.

Nå var jeg hjemme til han på mandag, og ingen av oss har sendt noe melding til hverandre i ettertid. Hva tror dere? Jeg er redd for å bli avvist, og vurderer å se om han sender meg melding i helgen. Eller skal jeg sende han melding...

Anonymous poster hash: ea227...633
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper noen kan komme med noen råd:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann som er veldig dårlig på å ta kontakt på meldinger, men vi møtes jo, og han gir tegn til at han trives når vi møtes, så det er ikke sikkert du skal legge noe i det at han er dårlig til å sende meldinger.

Noen gutter er bare dårlig på sånt.

Anonymous poster hash: 18731...c38
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres jo lovende ut :) Tror ikke du har noe grunn til å engste deg.

Du kan jo sende ham en god helg-melding i moren kanskje?

Anonymous poster hash: 1842f...520
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann som er veldig dårlig på å ta kontakt på meldinger, men vi møtes jo, og han gir tegn til at han trives når vi møtes, så det er ikke sikkert du skal legge noe i det at han er dårlig til å sende meldinger.

Noen gutter er bare dårlig på sånt.

Anonymous poster hash: 18731...c38

Ja, det er sant:)

Men noe i meg sier meg at han er usikker, fordi han virker så nervøs når han er edru..

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres jo lovende ut :) Tror ikke du har noe grunn til å engste deg.

Du kan jo sende ham en god helg-melding i moren kanskje?

Jeg tror og håper at vi kan møtes, men er redd for at han kommer til å avvise meg. Jeg er bare redd for at han ikke likte meg som "edru", og at han prøver å "kvitte" seg med meg. Skal innrømme at jeg blir jo sjokkert om han ikke sender melding i helgen.

Btw. Bør ikke jeg vente til han evt tar kontakt. Føler at han kanskje liker å jakte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror og håper at vi kan møtes, men er redd for at han kommer til å avvise meg. Jeg er bare redd for at han ikke likte meg som "edru", og at han prøver å "kvitte" seg med meg. Skal innrømme at jeg blir jo sjokkert om han ikke sender melding i helgen.

Btw. Bør ikke jeg vente til han evt tar kontakt. Føler at han kanskje liker å jakte?

Jeg ville nok ventet til han tok kontakt ja :) Så kan ha savne deg litt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Send han en hyggelig melding.

Gjør det :-)

Anonymous poster hash: 9f756...019

AnonymBruker
Skrevet

vet ikke hva jeg skal skrive... Dritt redd for å bli avvist.

AnonymBruker
Skrevet

Da er du som meg... jeg er også dritredd for å bli avvist... Den følelsen er fæl. Men jeg har blitt masse avvist .... Litt begge deler. Men har kommet frem til at jeg vokser litt på å bli avvist også ..... Jeg blir veldig jordnær av det.

Ja, ikke sant. Jeg har alltid vært den glade utadvendte som har prøvd å ta kontakt om det blir stille, men jeg har ikke lyst å gi mer av meg selv når motparten er usikker. Synes det er rart at han ikke har sendt melding etter mandag om han er interessert... Jeg har en magefølelse på at han bare ville ha sex, og om han ikke tar kontakt i dag så driter jeg i han;)

Ikke F om jeg brenner meg mer nå!

AnonymBruker
Skrevet

Har enda ikke hørt noe, tror nok han ikke er interessert i å møte meg igjen. Kanskje jeg skal sende han en melding?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sant:)

Men noe i meg sier meg at han er usikker, fordi han virker så nervøs når han er edru..

dere kjenner knapt hverandre. selvfølgelig finnes det usikkerhet da. er vel stvært få med vettet i behold som er sikre etter 2 "dater"

Anonymous poster hash: 437f9...b6e

AnonymBruker
Skrevet

dere kjenner knapt hverandre. selvfølgelig finnes det usikkerhet da. er vel stvært få med vettet i behold som er sikre etter 2 "dater"

Anonymous poster hash: 437f9...b6e

Ja, det er sant. Men ved alle andre dater jeg har hatt så har mannen vært mer "stabil". Han her er veldig mystisk, og han gir meg 100 forskjellige signaler på hva han egentlig vil med meg. Dessuten så tror han at han kjenner meg fordi han konstaterte at jeg var det ene og det andre, men jeg fortalte han ikke kunne uttale seg fordi han ikke kjenner meg.

Skrevet

Ja, det er sant. Men ved alle andre dater jeg har hatt så har mannen vært mer "stabil". Han her er veldig mystisk, og han gir meg 100 forskjellige signaler på hva han egentlig vil med meg. Dessuten så tror han at han kjenner meg fordi han konstaterte at jeg var det ene og det andre, men jeg fortalte han ikke kunne uttale seg fordi han ikke kjenner meg.

han er ikke "alle andre" dater. han er et enkeltindivid. slutt å sammenligne han med "alle andre". syns du virker litt deseprat..

AnonymBruker
Skrevet

han er ikke "alle andre" dater. han er et enkeltindivid. slutt å sammenligne han med "alle andre". syns du virker litt deseprat..

Er ikke desperat, jeg er såret og lei av at menn ser på meg som dritt. Du vet ikke min bakgrunn, og om jeg hadde vært desperat så hadde jeg tatt de tidligere mennene jeg hadde møtt.

Det går faktisk an å være lei seg, samt føle seg som dritt pga menn uten å være desperat.

Skrevet

Er ikke desperat, jeg er såret og lei av at menn ser på meg som dritt. Du vet ikke min bakgrunn, og om jeg hadde vært desperat så hadde jeg tatt de tidligere mennene jeg hadde møtt.

Det går faktisk an å være lei seg, samt føle seg som dritt pga menn uten å være desperat.

jeg trenger ikke vite din bakgrunn for å oppfatte dg som slitsom. at du kan overtenke og analysere opp og ned når dere knapt kjenner hverandre er meg helt uforståelig.

om det er sånn du har vært når du har data tidligere som er det kanskje ikke så rart de rygger unna

Gjest Lincoln
Skrevet

Kanskje han også er redd for å bli avvist og ikke tør å sende melding.

Hva er det som er så farlig? Send melding. Eller synes du kanskje det er bedre å gå å bruke masse tid på å gruble og skrive innlegg på KG?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han også er redd for å bli avvist og ikke tør å sende melding.

Hva er det som er så farlig? Send melding. Eller synes du kanskje det er bedre å gå å bruke masse tid på å gruble og skrive innlegg på KG?

I tillegg til at jeg er feig og redd for å bli avvist så er jeg generelt redd. Jeg er egentlig langt i fra en dating-person, og det er ikke han heller. Vi er ganske like, og jeg vet at også han er redd for å bli avvist. Derfor har vi sitter der begge to å ikke gitt noe av oss selv, og når vi møtes så klaffer alt. Men nå er det slik at jeg har vært på date til han uten alkohol, og det var hyggelig men han har ikke sendt noen melding i ettertid, så jeg sendte han melding på fredag. Han svarte og det virket som han ble glad for at jeg sendte melding, men han tok ikke noe initiativ. Derfor føler jeg at jeg har prøvd, men at han ikke har stor nok interesse av å evt møtes med det første.

Skrevet

I tillegg til at jeg er feig og redd for å bli avvist så er jeg generelt redd. Jeg er egentlig langt i fra en dating-person, og det er ikke han heller. Vi er ganske like, og jeg vet at også han er redd for å bli avvist. Derfor har vi sitter der begge to å ikke gitt noe av oss selv, og når vi møtes så klaffer alt. Men nå er det slik at jeg har vært på date til han uten alkohol, og det var hyggelig men han har ikke sendt noen melding i ettertid, så jeg sendte han melding på fredag. Han svarte og det virket som han ble glad for at jeg sendte melding, men han tok ikke noe initiativ. Derfor føler jeg at jeg har prøvd, men at han ikke har stor nok interesse av å evt møtes med det første.

så du forventer at han alltid vil/skal møte deg hver eneste gang han er ute? han var vel opptatt med kompiser da.

AnonymBruker
Skrevet

så du forventer at han alltid vil/skal møte deg hver eneste gang han er ute? han var vel opptatt med kompiser da.

Nei, tror ikke han er interesser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...