Gå til innhold

Rett eller krøllete hår?

AnonymBruker

15 stemmer

1. 1. Rett eller krøllete hår?

• Rett
      7
    • Krøller
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er et spørsmål jeg har lurt lenge på faktisk :fnise:

Jeg har naturlig bølgete hår, men man vil alltid ha det man ikke kan få.

Jeg pleier nesten alltid å enten rette ut eller ha store krøller i håret mitt.

Så menn, hva foretrekker dere på en kvinne/jente?

Tror det kan være morsomt å se svarene, for oss kvinner :)

Anonymous poster hash: 6b422...9ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på kvinnen. Noen kler rett hår, mens andre kler krøller. Tror jeg kanskje liker en mellomting best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Har ikke stemt i og med at jeg er kvinne, men ville bare komme med en kommentar.

Både mor og søsknene mine har stritt langt hår, mens jeg bare har hår ned til skuldrene(armhulen på det lengste) og naturlig bølgete hår helt nederst bare! Altså stritt helt til vi kommer på den nederste delen av håret .... og jeg blir så misunnelig på håret til mamma og søsknene mine hver dag atteh jeg bare blæææh :bond:

Så jeg kan godt skrive under på at man vil ha det man ikke har, for søstra mi vil ha bølgete igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke stemt i og med at jeg er kvinne, men ville bare komme med en kommentar.

Både mor og søsknene mine har stritt langt hår, mens jeg bare har hår ned til skuldrene(armhulen på det lengste) og naturlig bølgete hår helt nederst bare! Altså stritt helt til vi kommer på den nederste delen av håret .... og jeg blir så misunnelig på håret til mamma og søsknene mine hver dag atteh jeg bare blæææh :bond:

Så jeg kan godt skrive under på at man vil ha det man ikke har, for søstra mi vil ha bølgete igjen :P

Men dette gjør deg jo spesiell! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker krøller på meg selv, men det er bare fordi jeg har stritt hår. En vil alltid ha det en ikke har. Har en venninne med krøller som hater det og er misunnelig på det strie håret mitt :fnise:

Anonymous poster hash: 3697e...a1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har krøller og har alltid slettet det. I helgen kom det fram at daten min ville eg skulle få fram krøllene og få litt volum på håret. Jeg likte det for det er mindre jobb.

Anonymous poster hash: 69373...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...