AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Har ei snuppe på snart 18mnd som hadde lett feber ved legging i kveld. Har sjekket henne hver time siden da. Hun er fremdeles varm, men ikke mye varmere. Hvor ofte sjekker dere innom febersyke barn på natten? Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: f03f7...b27
Papirfly Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg sjekker vel annenhver time fram til jeg selv legger meg. Syns ikke det er hysterisk, det går jo ikke ut over noen. Bare for trygghetens skyld.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Er innom en gang i løpet av natten, men som regel er febernetter urolige og må innom mange ganger uansett...Anonymous poster hash: 8efa2...ed5
Irja Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Sjekker hver time før vi legger oss. Om natta sover vi sammen
Gjest Magdalene Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Sjekker (som i titter innom, ikke tar tempen) et par ganger før jeg legger meg, også sjekket vi ikke før morgenen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå