AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Kort historie: Innledet et forhold til en gift mann (40 år og har vært gift i 17 år), han flytta fra kona (og to voksne barn), jeg dumpa han da jeg forsto at dette var en tabbe av han (og meg), under 1 time etterpå drar han hjem til henne for å be om godvær og at hun må ta han tilbake. I samme slengen fortalte han om meg, av alle idiotiske ting å gjøre, og hvorfor han fant det nødvendig aner jeg ikke. Han vil at jeg skal ringe henne for å si at jeg skal holde meg unna???!! Han vil at jeg skal hjelpe han å redde ekteskapet??! Hjelpes da? Dere på KG har jo mange meninger og erfaringer rundt dette temaet. Jeg vil virkelig ikke ha noe med han og hans familie å gjøre. Så hva pokker gjør jeg nå? Hvorfor i alle dager vil han lage mer drama enn nødvendig? Jeg skjønner ingenting? Og hadde kona ville prate med meg hadde hun vel ringt sjøl? Mine venner mener alt dette er løgn og manipulering av meg fra hans side, hva tror dere? Jeg vet jo ikke om dette er sant, om at han har flytta hjem og informert henne, for dette har jeg fra han. Jada, jada, kjeft gjerne på meg, men tro meg, jeg har fått en veldig dyr lærdom her. Anonymous poster hash: 9ef77...d6e
Gjest Awzm me Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Ville holdt meg unna, og i hvert fall ikke ringt kona hans eller noe. Hans rot 15
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Nei han får greie å rydde opp i egen rotekasse. Ville slettet numre, blokkert og holdt meg unna han. Anonymous poster hash: 0f9c5...13b 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Hold deg unna. Han har selv rotet til ekteskapet sitt. Det er ikke ditt ansvar.Anonymous poster hash: 6498d...8af 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Enkelt: bare aldri ta telefonen igjen når han ringer. Noen sinne. Antagelig prøver han å overtale kona med alt han har, inkludert forsikringer om at det ikke skal gjenta seg servert direkte fra deg. Ikke gidd, han får ordne opp i det der selv. Anonymous poster hash: c4ebf...fc4 3
Gjest Peaches Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Det her er bare hans feil, og ikke ditt problem! Hold deg unna, er mitt tips
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Skal man se rasjonelt på det skylder du ingen av dem noe som helst, men om kona ringer deg synes jeg du skal svare, av medmenneskelighet. Det ville jeg gjort. Men du skylder ikke han å gjøre som han sier, så jeg ville ikke svart han, annet enn "om hun lurer på noe kan hun ringe meg". Slik vet du iallefall at han ikke manipulerer deg på noen måte. Anonymous poster hash: 0adaa...f70 12
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Styr unna alt som har med ham og familien å gjøre. Han får rydde opp selv. Han har vel fremstilt deg som en farlig fristerinne, kanskje, som har lurt han ut i uløkka. Dermed vil din bekreftelse på at du holder deg unna, også bli en bekreftelse for kona, på at faren er over. Noe sånt...Anonymous poster hash: 59382...7fd
Marie90 Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 For et rot. Hold deg unna. Virker suspekt i det hele tatt at han synes det er en god ide at du ringer kona. Om du "holder deg unna ham" har jo ingenting aa si - hvis hun mener at ekteskapet kan reddes er det jo hennes mann som maa klare aa holde tissefanten for seg selv, uavhengig av hvilken kvinne som viser interesse. Han virker som litt av en idiot og kona er kanskje ganske irrasjonell hun ogsaa. Uansett, si ifra at dere er ferdige og har ikke lenger kontakt. Ekteskapet faar han rydde opp i. 1
Tarsan97 Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Han vil rydde skittentøyvasken unna og satse seriøst på sin kone som han bedro når sexlysten rant over. Dette er ikke akkurat noe nytt. Jeg syns du er rimelig sjuskete og når du humper en gift mann. Kanskje dere fortjente hverandre. Håper vi aldri sees. Att han ber deg om dette er litt desperat og skyldes vel hissige samtaler med konen vil jeg tro. Om du gjør noe slikt er jo opp til deg, å redde han. Men jeg gjetter att hodet ditt er rigget slik att du tenker bare på deg selv og egne interesser, så det gjør du neppe. 3
Edvarda Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes du skal gi ham beskjed om at hun kan få ringe deg, dersom hun vil det. Ikke ring henne, for all del. Det kan oppfattes veldig feil! Og ta høyde for at han har lagt mest mulig av skylden på deg, og finn ut hvor mye av den du vil påta deg når/hvis hun ringer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 TS her Om kona ringer, hva sier jeg da? Hva er best? Bare lytte og være enig i alt hun sier? For jeg tror det er sånn det ender. Anonymous poster hash: 9ef77...d6e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har så utrolig lite respekt for damer som legger seg ned med andres menn.. så lite respekt faktisk, at jeg ikke gidder gi deg et råd her. Anonymous poster hash: 1709d...efc 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Hahahaha, snakk om trailer trash drama! Anonymous poster hash: a8a5c...c90 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Om du gjør noe slikt er jo opp til deg, å redde han. Men jeg gjetter att hodet ditt er rigget slik att du tenker bare på deg selv og egne interesser, så det gjør du neppe. Du mener det er egoistisk å ikke "redde" ham? Det beste for kona er at TS holder seg unna og ikke trår til ovenfor hennes bedritne ektemann for å redde et ekteskap som uansett er dødsdømt. TS var egoistisk tidligere, da hun hadde sex med ham, men å trekke seg unna nå er det naturlige. Hun "tenker ikke bare på seg selv", hun lar ham lide for det HAN har stelt i stand. Anonymous poster hash: 050cc...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 TS her Om kona ringer, hva sier jeg da? Hva er best? Bare lytte og være enig i alt hun sier? For jeg tror det er sånn det ender. Anonymous poster hash: 9ef77...d6e Du kan: - Ikke ta tlf - Ta tlf, bare lytte og si "javel", "forstaar det" osv. og la henne tomme seg - Ta tlf og gi din versjon Det er positive og negative sider ved hvert alternativ. Det kan vaere bra for henne aa vite hva som faktisk skjedde og at hennes mann la seg etter deg og at han faktisk ikke er en dugelig ektemann. Noen vil mene at "ignorance is bliss". Jeg ville antakelig bare sagt "dette er mellom deg og din mann". Hvis du dras inn i en samtale tar den antakelig aldri slutt. Hun vil lide unodvendig lenge om hun faar en dialog med deg og slite med aa legge det bak seg. Anonymous poster hash: 050cc...a7f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 TS her Om kona ringer, hva sier jeg da? Hva er best? Bare lytte og være enig i alt hun sier? For jeg tror det er sånn det ender. Anonymous poster hash: 9ef77...d6e Igjen: ikke ta telefonen. Hvis hun ringer fra et ukjent nummer, legg på. Hva godt skal komme ut av en sånn samtale? Tror det er mye større sjans for at det blir et trailer trash drama (som noen skrev over her) som gjør alt verre enn at det blir en oppklarende og god samtale. Anonymous poster hash: c4ebf...fc4
Edvarda Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 TS her Om kona ringer, hva sier jeg da? Hva er best? Bare lytte og være enig i alt hun sier? For jeg tror det er sånn det ender. Anonymous poster hash: 9ef77...d6e Jeg vet ikke, men jeg ville sagt unnskyld, og forsikret at jeg aldri ville ha noe med fyren å gjøre igjen. Og så et par unnskyld til, kanskje, og så tatt i mot den mengden kjeft du orker, og så sagt unnskyld igjen og lagt på. Jeg tror det er lurt å ikke si noe mer. Ingen detaljer eller noe sånt, la det være opp til ham. Du vil jo bli sitert, antagelig. Når det er som det er, så er det greit å gjøre sitt beste for å rydde opp. Ingen vits i å skjelle ut TS da. 2
Tarsan97 Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Du mener det er egoistisk å ikke "redde" ham? Det beste for kona er at TS holder seg unna og ikke trår til ovenfor hennes bedritne ektemann for å redde et ekteskap som uansett er dødsdømt. TS var egoistisk tidligere, da hun hadde sex med ham, men å trekke seg unna nå er det naturlige. Hun "tenker ikke bare på seg selv", hun lar ham lide for det HAN har stelt i stand. Anonymous poster hash: 050cc...a7f Nei, du leser inn ting det ikke står. De tar to for å begå utroskap. Så HAN har ikke stelt i gang mer en HUN. Jeg forstår fra det hun sier att hun er rimelig selvsentrert. Ting har konsekvenser folkens, husk det når dere driter i alle andre og tilfredsstiller spontane påfunn for dere selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå