Gå til innhold

Skrytetråd... ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste med den du skal gifte deg med, evt er gift med?

Det beste med Cajsa-mannen er at han gir meg så mye omsorg og kjærlighet hver dag, og så er han hysterisk morsom! :sjarmor: I tillegg har han alt en bestevenn skal ha.

Hva med deres? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kommende mann er foelsom, engasjert og utrolig snill...ogsaa er han kjempekjekk og er nesten like glad i mine som sine egne foreldre!

Gjest Muslingen
Skrevet

Det beste ved mannen min er at han har evnen til å GLEDE seg over ting, OG gi uttrykk for det. Han er impulsiv, noe som bare gjør ham mer spennende. Han er kjærlig og omsorgsfull. Og han er handy... :sjarmor:

Det beste ved det hele er jo selvfølgelig at han har valgt MEG! *heldige meg* :ler:

Skrevet

Det beste med min kjære er at jeg er prioritet nr. 1 for ham i tilværelsen! Dvs. at han virkelig liker å tilbringe tid sammen med meg og viser det... Og så at han har innlevelsesevne og er fantastisk morsom... Ja, jeg elsker virkelig den mannen og er ikke i tvil om at jeg vil tilbringe resten av livet mitt med ham...sukk... :kline:

Skrevet

Hm... det BESTE? Ikkje lett å setje ord på, sånn eigentleg.

Det beste må vere at han er min beste ven, samstundes som han er ein heilt fantatisk kjærast...:)

Skrevet

Ordensmannen er der for meg og oss.

Han har beina godt plantet på jorda, og sørger for at jeg treffer bakken mykt hver gang jeg tar en liten flygetur :oops:

Skrevet

Kjæresten min er det snilleste og mest omtenksomme mennesket jeg noensinne har møtt, ikke bare overfor meg, men mot alle han kjenner.

Han godtar meg som den jeg er, elsker som for den jeg er,

han ser meg som det mennesket jeg er, med alle mine feil og mangler-

og vil dele livet sitt med meg!

Han er utrolig flink til å vise meg, og resten av verden, hvor viktig jeg er for han og hvor stolt han er av meg.

Han forteller meg og viser meg hvor stor tro han har på oss som par og hvor mye han gleder seg til å starte en familie sammen meg meg.

Jeg kunne har fortsatt lenge, men nå må jeg løpe inn på stua og gi den fantastiske mannen et kyss og en stor klem! :hjerter:

Skrevet

Han elsker å være sammen med meg. Han er rettferdig, snill og omtenksom. Han er ærlig og han er familiemann.

Han er min beste venn og den beste kjæreste jeg noensinne kunne tenke meg at jeg skulle få.

Skrevet

Det beste med DaMitT?

Han er min beste ven i heile verda, samtidig som han er den eg elskar over alt! :hjerter:

Han passar på meg og tek vare på meg.

- No i eksamenstida har han gjort alt av husarbeid, laga mat, vaska klede og gått på tur med hunden for meg. :husarbeid:

Han klemmer meg når eg treng ein klem og trøystar meg når det går tungt i "oppoverbakke." :trøste:

Me har stått saman når verda storma rundt oss, og står framleis saman når me no seglar på ei rosa sky i bryllupsførebuingane! :rosaengel:

Han er ein skikkeleg handyman som for tida står "på hovudet" i hagen og lagar større uteplass til oss. :klem:

Men det beste med DaMitT er at han er seg sjølv i tjukt og tynt! :kline:

- Og han veit å ta seg av resten av familien sin, sjølv om eg tek opp masse av tida hans. :kysse:

Han er alt i alt den supraste personen eg nokon gong har møtt, og så er eg så heldig at han elskar meg tilbake! :sjenert:

THANK GOD FOR INTERNET! :kyss:

Skrevet

Nessimannen er kjempe snill, har humor, er omtenksom og tør å vise både meg og omverdenen at han er glad i meg.

Beste som noen gang har tenkt meg.

"THANK GOD FOR INTERNET! " - helt enig Linn3c

Skrevet

camie mannen er flink til å gi meg masse oppmerksomhet, kjærtegn og uttrykker sin kjærlighet til meg hver dag. Pluss at han er en mester i å bake brød og rundstykker. :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

Det beste med prinsen min?

Hmmmmmm :klø: .......

*Tenke, tenke,tenke*

ALT

:hjerter:

Skrevet

Så koselig en tråd!

BB'en min er helt utrolig omtenksom, snill og god. Han vet når jeg trenger trøst og når jeg er stresset og han bør ligge unna.

Han er morsom, musikalsk, selvironisk og ikke minst verdens kjekkeste (Sånn helt objektivt sett! :sjarmor: )!!

:hjerter:

Skrevet

Det beste med min mann er at han virkelig elsker meg og forteller dette til meg flere ganger og dagen! Og så er han den beste til å legge seg inntill meg og varme meg når jeg fryser. ( er en fryse pinn!)

Han er rett og slett DEN BESTE!! :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...