AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Kjæresten min har opp gjennom tidene (altså før vi ble sammen) kommentert på noen nye profilbilder på FB, og da fortrinnsvis på venninner som er veldig fine. Han har skrevet: "du er så vakker", "har alltid synes du var fin", "enig med hun over" (som har skrevet at damen var vakker)...etc etc. Så går tiden her, og jeg har hatt noen nye profilbilder gjennom forholdet vårt som har vart i 1,5 år nå. Han har aldri annet enn likt mine bilder. Jeg er litt usikker på hva jeg skal tenke om dette. Ja, jeg skjønner at de andre damene han har kommentert er finere enn meg.... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0
Gjest extra Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Kos deg med det du har og ikke lag problemer der det ikke er problemer, er mitt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Kos deg med det du har og ikke lag problemer der det ikke er problemer, er mitt råd. Men er det ikke et problem at han ikke føler for å skrive at jeg er vakker, jeg som er kjæresten hans...det "fineste" han har og så vil han demonstrativt ikke si noe om det på FB. Mens andre damer har fått hans lovord i fleng... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Det sies at de beste forholdene er de det ikke er særlig spor av på Facebook:) Anonymous poster hash: c3679...078 6
Gjest extra Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Men er det ikke et problem at han ikke føler for å skrive at jeg er vakker, jeg som er kjæresten hans...det "fineste" han har og så vil han demonstrativt ikke si noe om det på FB. Mens andre damer har fått hans lovord i fleng... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 Eh...nei? Det var i fortiden før dere traff hverandre, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Eh...nei? Det var i fortiden før dere traff hverandre, ikke sant? Ja det var i fortiden, men det forsvinner ikke fra FB. Jeg konkluderer bare med at jeg ikke er spesielt vakker i hans øyne, og heller ikke verd noen fine ord på FB...han ser seg for god til det. Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 1
Gjest extra Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Ja det var i fortiden, men det forsvinner ikke fra FB. Jeg konkluderer bare med at jeg ikke er spesielt vakker i hans øyne, og heller ikke verd noen fine ord på FB...han ser seg for god til det. Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 Og det baserer du på noen så svakt som "Liker" på bilder på Facebook som skjedde før dere traff hverandre?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Og det baserer du på noen så svakt som "Liker" på bilder på Facebook som skjedde før dere traff hverandre? Ikke bare "liker" men også kommentarer under de nye bildene. Og faktum at det er finere damer enn meg. Altså en må være så og så fin for å fortjene en kommentar fra han... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Ja det var i fortiden, men det forsvinner ikke fra FB. Jeg konkluderer bare med at jeg ikke er spesielt vakker i hans øyne, og heller ikke verd noen fine ord på FB...han ser seg for god til det. Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 Nei, han synes sikkert at du er dritstygg. Anonymous poster hash: 9f878...ee8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Nei, han synes sikkert at du er dritstygg. Anonymous poster hash: 9f878...ee8 Takk Takk. Sikkert ikke dritstygg, men litt under hans ønske antagelig. Anonymous poster hash: 20bf6...7c0
Pearl2.0 Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Men er det ikke et problem at han ikke føler for å skrive at jeg er vakker, jeg som er kjæresten hans...det "fineste" han har og så vil han demonstrativt ikke si noe om det på FB. Mens andre damer har fått hans lovord i fleng... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 Bruker han å fortelle deg at du er fin, søt, pen, vakker face to face da?
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Bruker han å fortelle deg at du er fin, søt, pen, vakker face to face da? Ikke vakker, men det andre ja. Anonymous poster hash: 57859...41d
Pearl2.0 Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Ikke vakker, men det andre ja.Anonymous poster hash: 57859...41d Men da så Kjæresten min pleier ikke å skrive noe på min facebook han heller, men det er da tusen millioner ganger bedre å få høre det irl vel? Det synes nå i hvert fall jeg
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Men da så Kjæresten min pleier ikke å skrive noe på min facebook han heller, men det er da tusen millioner ganger bedre å få høre det irl vel? Det synes nå i hvert fall jeg Men har han hatt for vane å gjøre det på andre damer på FB? Før din tid eller nå..Anonymous poster hash: 57859...41d 2
Gjest rådyr Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Ikke bare "liker" men også kommentarer under de nye bildene. Og faktum at det er finere damer enn meg. Altså en må være så og så fin for å fortjene en kommentar fra han... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0 Sier han det "utenfor" facebook da? Om ikke hadde jeg også blitt lei meg. TRist å aldri få komplimenter av kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Sier han det "utenfor" facebook da? Om ikke hadde jeg også blitt lei meg. TRist å aldri få komplimenter av kjæresten. Jada, han er flink å gjøre det. Men jeg har hengt meg opp i at han tidligere velvillig delte ut komplimenter til andre damer på FB men ikke på mine bilder... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0
Pearl2.0 Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Men har han hatt for vane å gjøre det på andre damer på FB? Før din tid eller nå..Anonymous poster hash: 57859...41d Nei, men han så har han aldri vært så aktiv på face heller
Pearl2.0 Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Tror du skal la fortid være fortid og kanalisere energien din på å holde forholdet sunt og godt jeg Slike tanker er bare ødeleggende :/ Sett pris på den han er mot deg i dag, ikke den han var før deg
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Nei, men han så har han aldri vært så aktiv på face heller Da er det heller ikke noe "stress" for deg. Hadde du derimot hatt en type som hadde hatt for vane å kommentere bilder til vakre damer på FB, men ikke dine så... Anonymous poster hash: 20bf6...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå