Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en eks i dag, og jeg kjente mitt hjerte begynte å dunke. En slik følelse har jeg ikke hatt på lang tid. Men det kan nok ikke bli noe, han er ikke singel. Jeg trodde mine følelser for han hadde forsvunnet for flere år siden. Jeg har jo sett han innimellom, men ikke følt noe. Bortsett fra en gang, men da var jeg ikke singel.

Derfor spørsmålet mitt. Noen som har erfart det samme?

Anonymous poster hash: c033f...3d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 2
Gjest extra
Skrevet

Trenger ikke være kjærlighet hver gang. Kan like godt være rester av minner som ikke har blitt bearbeidet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var ikke sammen mer enn noen uker, og det var jeg som dumpet han. Jeg var forelsket, men ble sviktet. Jeg vet ikke, disse følelsene tok meg helt på senga i dag. Sukk! Det virker bare helt dumt! Jeg har jo nylig kommet ut av et vondt forhold, så det er ingen grunn til at jeg skulle kjenne noe av dette nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hjertet mitt har dunket når jeg uventet har sett f.eks. en eks. Kan mimre litt, man husker som regel det gode best... Det er gjerne sånn at man aldri slutter å være glad i ekser, selv om man ikke funker som kjærester da..

Anonymous poster hash: dcd27...304
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo nylig kommet ut av et vondt forhold, så det er ingen grunn til at jeg skulle kjenne noe av dette nå.

Kanskje nettopp derfor du kjente dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt det slik ang en eks før. Ikke på denne dype måten. Og så har jeg ingen gode minner å mimre over heller :) Nei, jeg må glemme han.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje nettopp derfor du kjente dette.

Men hvorfor? Jeg har egentlig ingen gode minner med han. Kun at jeg var skikkelig forelsket. Men det gikk fort over når jeg måtte dumpe han.

AnonymBruker
Skrevet

Da vet jeg ikke.

Men det er kanskje ikke noe å henge seg opp i da, når du ikke har no særlig minner med han eller noe. Og han har ny dame. Noen tanker og følelser som dukker opp, kan man bare registrere og la gå..

AnonymBruker
Skrevet

Kan like godt være rester av minner som ikke har blitt bearbeidet.

Hvordan bør disse bearbeides, så man blir helt ferdig med en person?

Gjest extra
Skrevet

Det er selvsagt ingen oppskrift for slikt all den tid mennesker er ulike hverandre. Noen klarer å komme seg gjennom prosessen mens andre ikke gjør det. Det avhenger vel også av hvordan forholdet ble avsluttet; om man skiltes som venner eller om det var ubehageligheter. Men følelser lurer oss oftere enn logikken, så kanskje logikk kan være redningsbøyen her?

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, det er lenge siden jeg har følt noe slikt. Gud så kjedelig det er å få slike følelser for noen som ikke er single. Ikke at det egentlig ville hatt noe å si, jeg vet ikke om han ville vært interessert i å prøve på nytt om han hadde vært singel. Jeg er bare glad jeg vet med sikkerhet at jeg ikke ville prøvd meg, pga at han ikke er singel.

Dere som har opplevd dette, hvor lenge varte det? Hva gjorde dere med det?

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt ingen oppskrift for slikt all den tid mennesker er ulike hverandre. Noen klarer å komme seg gjennom prosessen mens andre ikke gjør det. Det avhenger vel også av hvordan forholdet ble avsluttet; om man skiltes som venner eller om det var ubehageligheter. Men følelser lurer oss oftere enn logikken, så kanskje logikk kan være redningsbøyen her?

Logikk? Tja, jeg har lenge trodd at jeg visste sannheten om han, men etter det jeg har vært igjennom med min siste eks, er jeg slettes ikke så sikker på om jeg vet fakta om han jeg så idag.

Skrevet

Kanskje jeg ville rødmet etter snart 30 år om jeg hadde møtt min første kjæreste tilfeldig, men jeg hadde ikke tillagt det romantiske følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Men TS. Dere hadde noe på gang i et par uker. Og så sviktet han deg, og du dumpet han?

Nå har han annen dame. Kan du ikke bare la hele greia ligge..?

AnonymBruker
Skrevet

Men TS. Dere hadde noe på gang i et par uker. Og så sviktet han deg, og du dumpet han?

Nå har han annen dame. Kan du ikke bare la hele greia ligge..?

Jeg lar det jo ligge? Jeg bare prøver å bearbeide noen totalt uventede følelser her. Dette er nytt for meg så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal bearbeide det.

Skrevet

Kanskje bare en impulsfølelse, eller at det var sider ved det to uker lange forholdet du syntes var spennende og at du nå har behov for litt spenning i livet. Går nok ganske raskt over av seg selv om du ikke lar deg fiksere på tanken

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare en impulsfølelse, eller at det var sider ved det to uker lange forholdet du syntes var spennende og at du nå har behov for litt spenning i livet. Går nok ganske raskt over av seg selv om du ikke lar deg fiksere på tanken

Det er bare så rart denne intense følelsen av " åh, jeg elsker deg....!" Jeg treffer "heldigvis" ganske sjelden på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...