Amanda28 Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år og begynner å merke at det at han prater så mye blir et irritasjons moment. Han overkjører nesten alle andre totalt og skal alltid være midtpunkt på en måte. Jeg har merket et par ganger nå når vi har truffet venner av han så går praten på kjæresten i ett, han slipper liksom ikke meg til. Hvis jeg prøver å si noe, så tar han over før jeg er ferdig og utfyller det som jeg sier. Så det blir til at jeg sitter og hører på at han forteller historier jeg har hørt hundre ganger før, eller så diskuterer vi et tema som han har mange, mange, mange meninger om og legger ut om.. Jeg er ikke spesielt stille av meg, så det er ikke meg det står på. Og som sagt, jeg merker at han også overkjører andre. Det er så slitsomt. Han spøker ofte selv med at han prater mye, men ikke som at det er negativt på noe måte. Hadde dere orket dette? Hadde dere sagt noe til han?
Leonia Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Hadde definitivt sagt til han at jeg følte meg overkjørt, og at han må la andre få slippe til. Sånt er bare plagsomt! 1
Betasuppe Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Med en gang han tar over mens dere er med andre så sier du klart og tydelig så det ikke kan misforstås "unnskyld, men nå er det JEG som snakker." Det burde gjøre de fleste flaue, og gjøre at de forstår problemet.
Mortifera Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 NEI det hadde jeg ikke orket. Vist han ikke holder kjeft så stikker du fingra i øret og lukker øya.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå