Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er alle de gode, reflekterte, snille, lojale, respektfulle mennene med gode jobber og som er relativt smarte? Hvor finner jeg dem?

Hilsen LEI.

Anonymous poster hash: b0d5a...724

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har en, men han er opptatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvor fant du han?

Gjest bustyvel
Skrevet

hvor fant du han?

Kvinneguiden :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden :fnise:

haha, tuller du? :) Så koselig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en, men han får du ikke :fnise:

Anonymous poster hash: c0bf1...3b1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er alle de gode, reflekterte, snille, lojale, respektfulle mennene med gode jobber og som er relativt smarte? Hvor finner jeg dem?

Hilsen LEI.

They are in your friend zone. Stop dating jerks!

Anonymous poster hash: bf205...7d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en, så han er også opptatt.

Vi møttes i jobbsammenheng, samt mens begge studerte. Veldig greit å bli godt kjent og ha et vennskap i bunn. Det var ikke flørting fra første stund, heller gjensidig respekt, humor og en god tone. Så kom flørtingen etterhvert:-) Vi kaller hverandre bestevenner, samtidig som vi bor sammen og har romantikk i hverdagen :)

Anonymous poster hash: 26703...931

• Liker 1
Skrevet

Du finner meg på jobben, hjemme, med kompiser, jogger ute med musikk på ørene..

Sitter i samme posisjon. Leter etter di bra kvinnene..

Jordnære.

Ønske om og starte en familie sammen.

Snill

Glad

++ lista kan bli lang.

Er på et par date-sider men gjør aldri noe ut av meg der, gidder ikke være med på den karusellen der også har jeg ikke så veldig bra erfaring med jenter og forhold (ons skjer ca 40-50% av gangene jeg drikker, men forhold skjønner jeg meg ikke på). Fått noen avisninger som ikke har vært av den snille sorten og det har gjort at jeg har gitt opp letinga fokuserer på jobb,venner og alt annet i livet..

Jobber i en manndominert bransje og møter aldri noen jenter og er litt sjenert i starten og pøser ikke ut med frierbrev som andre gutter har en tendens til så det blir det jo bakerst i køen på en måte..

Er somregel koselig med ons men drømmer om et forhold men iogmed at jeg er litt usikker i starten pga erfaringer gjør at jeg venter på at jenta skal ta kontakt i værdagen..

Merker ofte at jenter tar kontakt men det er somregel noen som er totalt ulik meg eller alenemødre..

Det skal ikke være lett :(

AnonymBruker
Skrevet

Hilsen LEI.

Hva har egentlig det å ha en god jobb med saken å gjøre? De gode mannfolka er ofte ikke så opptatte av status, så da vil ikke de være interessert i deg som tydeligvis er det.

Anonymous poster hash: 03234...0ea

• Liker 2
Skrevet

En god jobb kan da være så mangt.

At man har en god jobb (trygg, fleksibel og godt betalt jobb som man liker) kommer da virkelig en hel familie til nytte uten at man skal bli puttet i bås som selvsentrert statusjeger av den grunn.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Flotte kjernekarer finnes det jo en del av i alle miljøer. Nøyaktig hvor og når, er jo vanskelig å gi et konkret svar på. Men gjennomgående for gode mennesker er at de gir mye av seg selv. De er veldig ofte spandable og gavmilde, samt samvittighetsfulle - man får sjeldent nei som svar. De er alt annet enn egoistiske for å si det kort.

Helgener er jo de som først tenker på andre før de tenker på seg selv, i form av verdier og livskvalitet.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen LEI.

De er gifte, og vil ha et en-natts-eventyr med deg.

Anonymous poster hash: 96d0a...ec9

Skrevet

De er gifte, og vil ha et en-natts-eventyr med deg.

Anonymous poster hash: 96d0a...ec9

Nei, det vil de ikke. Ikke slike tapere Ts leter etter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du finner oss ved å droppe søket etter menn med "gode jobber". Nei, jeg vet at det ikke alltid er statusjag kvinner ser etter, men relativt ofte er det nettopp det og vi må derfor være kritiske til hvilke kvinner vi inngår seriøse forhold med.

Anonymous poster hash: e747b...532
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men/Women are like parking spaces. The good ones are taken, the others are reserved for the (mentally) disabled

Anonymous poster hash: 66303...c80
AnonymBruker
Skrevet

Men/Women are like parking spaces. The good ones are taken, the others are reserved for the (mentally) disabled

Anonymous poster hash: 66303...c80

Haha, gullkorn :laugh:

Anonymous poster hash: e747b...532

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn...men er blitt pisset på av et par jenter som heller ville være med low-life ehite trash en gang for mye...

Nå føler jeg meg ødelagt og at noe har knekt i meg. Føler jeg holder på å bli en...dritsekk er ikke et dekkende ord en gang faktisk.

Takk for det sisters....

Anonymous poster hash: 71bdb...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen LEI.

Hva er en "god jobb"? Trenger å vite det så jeg vet om jeg har sjans her.

Anonymous poster hash: 316b3...80c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn...men er blitt pisset på av et par jenter som heller ville være med low-life ehite trash en gang for mye...

Nå føler jeg meg ødelagt og at noe har knekt i meg. Føler jeg holder på å bli en...dritsekk er ikke et dekkende ord en gang faktisk.

Takk for det sisters....

Anonymous poster hash: 71bdb...fb0

at andre har gjort det urett er ingen unnskyldning for å være en drittsekk selv. har selv blitt pissa på leggen men det er mitt valg om jeg vil behandle folk som dritt i ettertid.

det er lov å bruke fornuften. selv om noen er drittsekker så er det ikke dermed sagt at alle er det

Anonymous poster hash: 82fad...f1b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...