Nigella Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Gleder meg til røykeloven trer i kraft og skal markere sammen med noen venninner ved å gå på kaffe-bar imorgen! Skal du markere? (Nigella er ex-STOR røyker, og ikke fanatisk hvis noen lurer!)
Gjest Ethereal Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 I morgen blir det nok ikke anledning, men som ikke-røyker som får vondt i halsen og mister stemmen av for mye røyk, applauderer jeg for den nye røykeloven!
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Nei, jeg skal ikke markere noe spesielt i morgen. Men jeg ser fram til neste gang jeg skal ut på café eller restaurant eller et utested og kan nyte tiden uten å være badet i røyk. :-)
monja Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Nei, jeg skal ikke på cafe i morgen, men jeg ser fram til å kunne gå på røykfrie steder
Gjest Tristessa Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Kafè og kafè fru Blom... Skal innom stamkneipa tenker jeg. Får stå i bakgården og røyke i stedet da, dersom jeg husker det.
Gjest 1111 Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Skal ikke på cafe i morgen, men gleder meg til å kunne gå ut og spise med kjæresten uten å sitte der røde, rennende øyne!!
Milly:) Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Gleder meg jeg også, men skal ikke markere det på noen måte.
Gjest Elenath Skrevet 31. mai 2004 #9 Skrevet 31. mai 2004 Skal faktisk ut i morgen for å spise ja, helt tilfeldig. Skal møte en venninne jeg ikke har sett på lenge. Skal bli deilig å kunne nyte maten 100%
Gjest Malama Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 Nei, jeg skal ikke det i morgen, men muligens i løpet av uka, kommer ei venninne til byen i alle fall, hun pleier å trives på cafe. Jeg GLEDER meg i alle fall over denne nye loven, det er sikkert
Gjest Emera Skrevet 31. mai 2004 #11 Skrevet 31. mai 2004 Ikke i morgen. Men senere i uken skal jeg. Og da tror jeg jammen meg jeg skal sette med i den tidligere røykeavdeligen og ta et skikkelig magadrag FRISK LUFT. Hvis røykelukten har forsvunnet innen da. Fredag, tenker jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2004 #12 Skrevet 1. juni 2004 -Og jeg' date=' mitt stabeist, skal slutte å gå ut! [/quote'] Let us know, når du sprekker da... Clea
Nigella Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2004 Det var herlig å gå på røykfri kaffebar ikveld! Og utrolig mye folk til å være tirsdagskveld. Ser frem til flere røykfrie turer på byen!
MarianneE Skrevet 2. juni 2004 #14 Skrevet 2. juni 2004 Jeg kommer nok til og gå som normalt! Men, nå røyker ikke jeg heller, da.....
Ambi Skrevet 2. juni 2004 #15 Skrevet 2. juni 2004 Det var herlig å gå på røykfri kaffebar ikveld! Og utrolig mye folk til å være tirsdagskveld. Ser frem til flere røykfrie turer på byen! meg bekjent har kaffebarene alltid vært røykfrie.... her i Oslo sentrum ihvertfall. så det gjør vel neppe noen særlig forskjell..? Ambi
Gjest TomKrus Skrevet 2. juni 2004 #16 Skrevet 2. juni 2004 meg bekjent har kaffebarene alltid vært røykfrie.... så det gjør vel noen særlig forskjell..? Ambi Hmm, aldri opplevd. Har dog opplevd "røykfri"-avdelinger, men her i byen var det vel kun en eller to helt røykfrie caféer før 1. juni.
Glitterchick Skrevet 2. juni 2004 #17 Skrevet 2. juni 2004 Hmm, aldri opplevd. Har dog opplevd "røykfri"-avdelinger, men her i byen var det vel kun en eller to helt røykfrie caféer før 1. juni. I Oslo har de fleste kaffebarer vært røykfrie fra starten av, rett og slett fordi tjæra og nikotinen ødelegger kaffebønnene. Men jeg aner ikke hvordan det har vært i resen av landet.
Gjest TomKrus Skrevet 2. juni 2004 #18 Skrevet 2. juni 2004 I Oslo har de fleste kaffebarer vært røykfrie fra starten av, rett og slett fordi tjæra og nikotinen ødelegger kaffebønnene. Men jeg aner ikke hvordan det har vært i resen av landet. Også de med ølbevilling?
Glitterchick Skrevet 2. juni 2004 #19 Skrevet 2. juni 2004 Også de med ølbevilling? Ett sted med ølbevilling vil jeg ikke kalle en kaffebar, men en café.
Gjest TomKrus Skrevet 2. juni 2004 #20 Skrevet 2. juni 2004 Ett sted med ølbevilling vil jeg ikke kalle en kaffebar, men en café. Ok, men tror nå mange bruker kaffebar og café om hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå