Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på treningssenter, etter 2 uker hadde jeg gått ned 2 kilo, det vil si inntil videre 2 i uka. Jeg har passet på å gå mer i kaloriUNDERSKUDD enn OVERSKUDD i det siste. Veide meg i dag, og hadde økt 2 kilo...

Hvorfor trening faktisk DEMOTIVERER? Trenger det et svar? ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har sikkert bare mer mat i magen eller vann i kroppen. Du har ikke lagt på deg 2 kilo fett, med mindre du spiser veldig mye/usunt.

Endret av magicpie
Skrevet

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Enten så har du spist mer mat med karbohydrater, salt eller sukker. Det binder vann og gjør at vekta viser mer enn normalt. Du har garantert ikke lagt på deg 2 kilo med fett.

I tillegg så binder trening vann. Så når du trener så kan du øke litt i vekt de dagene.

Anonymous poster hash: 1d9b2...1c0
Skrevet

Hva mener du?

At hvis du drikker 2 liter vann eller spist 2 kilo mat viser vekta 2 kilo mer? Hvis du først veier deg, drikker et glass vann og veier deg igjen, viser vekta mer. Mageinnholdet varierer jo.

Skrevet

Så når er jeg på det stadiet at jeg vet at SÅ mye veier jeg?

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg kan "legge" på meg 2 kg etter et stort måltid.

Vei deg hver fredag før frokost og ta målene dine. Når du starter å trene så er det naturlig at kroppen kan holde på litt ekstra vann.

• Liker 1
Skrevet

Så når er jeg på det stadiet at jeg vet at SÅ mye veier jeg?

Det beste er vel å veie seg til lik tid hver gang slik at det blir likt å sammenlikne med. For eksempel om morgenen før man spiser, etter at man har vært på do.

Skrevet

Slutt å vei deg! Har ikke veid meg på flere år, og det er deilig å slippe alt styret med det.

Anbefales til alle :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...