AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg må bare få det ut. Wiiiiiiiiiiiiiii :danse: :danse: :laugh: Hjemmedate og greier på lørdag. Han har sagt at han ikke vet om han er klar for noe forhold enda, og jeg har sagt det samme egentlig, men hvem vet hva som vil skje! Jeg er kjempeglad og gleder meg kjempemye. Har blitt skikkelig guttesyk i det siste, så det her blir gøy. Han er skikkelig snill og hyggelig. Rett og slett en helt herlig fyr. I tillegg er han veldig kjekk og da, så det er bare en bonus. Anonymous poster hash: 09a74...c2a 1
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
SillySue Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Så gøy for deg! :D Jeg har også begynte å møte en mann.. Men er mere sex enn noe forhold inn i bildet da,men gøy uansett! :D
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Har du noen tanker om hvorvidt det blir sex eller ikke på daten? Lykke til! Hehe, han har sagt at jeg kan få sove på sofaen om jeg vil overnatte, og han har sagt ganske rett ut at han ikke har noe i mot sex om jeg vil det, men at det ikke er noe "must" da om du skjønner Men altså.. jeg er veldig tiltrukket av han, så får egentlig bare se hva som skjer. Blir nok i alle fall en del kosing da, for nå har det gått 2 mnd siden jeg rørte noen som helst sist utenom at jeg har fått en og annen klem av venninner og familiemedlemmer, så jeg savner virkelig nærkontakt. Har i alle fall ikke noe i mot det da om det blir noe mer enn bare litt kosling Han er en utrolig skikkelig fyr da, så vet at han ikke er bare ute etter å tømme seg Jeg har aldri hatt sex utenom forhold heller, og har vært i 2 forhold, så jeg føler at jeg har litt lyst til å prøve ut det med og ha sex utenom forhold også. Kan jo ende med at jeg blir sammen med han etterhvert uansett Eller er det dumt av meg å ville ha sex med han nå? -TS Anonymous poster hash: 09a74...c2a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Så gøy for deg! :D Jeg har også begynte å møte en mann.. Men er mere sex enn noe forhold inn i bildet da,men gøy uansett! :D Hehe, ja, jeg tar det egentlig som det kommer. Vet ikke om jeg kan være noe fuckfriend da siden jeg er en skikkelig kjærestejente, men jeg føler ikke jeg er der enda at jeg vil ha noe forhold. Er bare 2 mnd siden det ble slutt med eksen så.. -TS Anonymous poster hash: 09a74...c2a
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Nettinettet Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Så morro! Gratulerer med dateavtale!! :D Men jeg anbefaler deg å ta det rolig når det kommer til sexen.. spesiellt siden du sier at du er en kjærestejente og ikke minst fordi han har gitt beskjed om at han ikke vet om han vil ha noe forhold. Siden du er litt små desperat etter nærkontakt nå og synes denne mannen er flott er det en stor fare for at du vil falle pladask og idealisere både han og et forhold i hodet ditt.. La han få bli kjent med deg og la han få se hvor bra du er før du lar han få deg, på den måten vil han være nysgjerrig og motivert til å bli kjent med deg også..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 du er ikke ute etter noe seriøst men etter det inntrykket har av startinnlegget ditt så er du jo head over heels allerede. ta forbehold i det han sier, at han ikke er interessert i et forhold. just sayin! Anonymous poster hash: 30a70...d87 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 forstår ikke helt hva du vil ha ut av denne daten når du ikke er ute etter noe seriøst. glem ikke at han har sagt det samme og om du har sagt at du ikek er interessert i forhold så ikke kom å grin når du sitter med skjegget i postkassa fordi han trodde dere ville det samme. Anonymous poster hash: 30a70...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå