AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg er midt i en flytteprosess, og har kommet i en kinkig situasjon. Hunden min kan ikke bo her jeg er nå, det er snakk om en ukes tid (vil jeg tro). Det dreier seg om en veldig liten hund som er redd og engstelig nå, og som ikke kommer til å takle å være alene på et nytt sted. Den trenger mye nærkontakt og trygghet. Tror derfor at kennel ikke er gunstig. Er det noen her som vet om privatpersoner som tar på seg slikt? Jeg kan betale litt, men det blir ingen lukrativ deal. Det er nok best om det er en person uten barn og mye besøk, og om det bor andre hunder der, er disse nødt til å være rolige og stabile. For hunden er usikker og redd nå, og krever masse ro. Takker på forhånd for eventuelle svar. Det vil være til uvurderlig hjelp om noen har noen tips til meg Anonymous poster hash: 22522...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortifera Skrevet 6. mars 2014 #2 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg kan kanskje passe hunden din, send meg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå