Gå til innhold

Seksuelt tiltrukket, hve legger dere i det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger dere i å være seksuelt tiltrukket i noen?

Anonymous poster hash: 0716c...070
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kåt på.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man synes de er pene eller?

Anonymous poster hash: 0716c...070
AnonymBruker
Skrevet

Lyst til å ha sex med. Trenger ikke være pen, men ha et eller annet ved seg som for meg er himla tiltrekkende.

Anonymous poster hash: 3f751...8db
  • Liker 5
Gjest avocadoen
Skrevet

At jeg synes han er digg og vil ha sex med han :P

Gjest ashanti
Skrevet

Er én fyr jeg har og er helt voldsomt seksuelt tiltrukket av, har vært det i årevis. Jeg fatter ikke hva det er, for han er ikke min type i det hele tatt utseendemessig engang.. han er så tynn og hengslete, jeg har alltid vært mest tiltrukket av litt større gutter, altså gjerne noen kg ekstra (av en eller annen grunn..). Men han er så digg. Jeg blir kåt bare av å SE på han og det gjør jeg ikke av Channing Tatum engang. Jeg må vanligvis berøres, kysse o.l for å bli kåt.. Og de gangene vi har hatt sex har det vært helt AMAZING. Synd vi ikke passer sammen som kjærester..

Skrevet

For meg er betyr seksuelt tiltrukket hard som en sukkerstang. :fnise:

Skrevet

Er én fyr jeg har og er helt voldsomt seksuelt tiltrukket av, har vært det i årevis. Jeg fatter ikke hva det er, for han er ikke min type i det hele tatt utseendemessig engang.. han er så tynn og hengslete, jeg har alltid vært mest tiltrukket av litt større gutter, altså gjerne noen kg ekstra (av en eller annen grunn..). Men han er så digg. Jeg blir kåt bare av å SE på han og det gjør jeg ikke av Channing Tatum engang. Jeg må vanligvis berøres, kysse o.l for å bli kåt.. Og de gangene vi har hatt sex har det vært helt AMAZING. Synd vi ikke passer sammen som kjærester..

Samme her! Ikke en jeg vanligvis ville slengt øya etter på gata, men er et eller annet med han som er så forbanna tiltrekkende. Nesten litt frustrerende..

• Liker 1
Skrevet

Når bare et blikk får meg til å sitre!

Skrevet

Når bare et blikk får meg til å sitre!

Godt sagt ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...