AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hva legger dere i å være seksuelt tiltrukket i noen? Anonymous poster hash: 0716c...070
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Fordi man synes de er pene eller? Anonymous poster hash: 0716c...070
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Lyst til å ha sex med. Trenger ikke være pen, men ha et eller annet ved seg som for meg er himla tiltrekkende. Anonymous poster hash: 3f751...8db 5
Gjest avocadoen Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 At jeg synes han er digg og vil ha sex med han
Gjest ashanti Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Er én fyr jeg har og er helt voldsomt seksuelt tiltrukket av, har vært det i årevis. Jeg fatter ikke hva det er, for han er ikke min type i det hele tatt utseendemessig engang.. han er så tynn og hengslete, jeg har alltid vært mest tiltrukket av litt større gutter, altså gjerne noen kg ekstra (av en eller annen grunn..). Men han er så digg. Jeg blir kåt bare av å SE på han og det gjør jeg ikke av Channing Tatum engang. Jeg må vanligvis berøres, kysse o.l for å bli kåt.. Og de gangene vi har hatt sex har det vært helt AMAZING. Synd vi ikke passer sammen som kjærester..
Fråde Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 For meg er betyr seksuelt tiltrukket hard som en sukkerstang.
ms.mini Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Er én fyr jeg har og er helt voldsomt seksuelt tiltrukket av, har vært det i årevis. Jeg fatter ikke hva det er, for han er ikke min type i det hele tatt utseendemessig engang.. han er så tynn og hengslete, jeg har alltid vært mest tiltrukket av litt større gutter, altså gjerne noen kg ekstra (av en eller annen grunn..). Men han er så digg. Jeg blir kåt bare av å SE på han og det gjør jeg ikke av Channing Tatum engang. Jeg må vanligvis berøres, kysse o.l for å bli kåt.. Og de gangene vi har hatt sex har det vært helt AMAZING. Synd vi ikke passer sammen som kjærester.. Samme her! Ikke en jeg vanligvis ville slengt øya etter på gata, men er et eller annet med han som er så forbanna tiltrekkende. Nesten litt frustrerende.. 1
volvo22 Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Når bare et blikk får meg til å sitre! Godt sagt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå