AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Facebook-spørsmål: Hvordan kan det ha seg at opplyst antall venner og antall venner som er synlig på vennelisten ikke stemmer overens? Eksempel: På vennelisten til en venninne står det for eksempel helt øverst til venstre "Alle venner 50". Men det er bare 48 som er synlige med bilde og navn. Betyr det at man kan redigere hvilke venner som skal være synlige for andre venner? Jeg trodde det bare var statusoppdateringer man hadde mulighet til å tilpasse et bestemt publikum. Jeg har f.eks gjort det sånn at alle bilder jeg er tagget i, ikke skal være synlig for en bestemt gruppe bekjente på min venneliste. Eller skyldes avviket mellom synlige venner og det totalte antallet som er opplyst, bare at det er to som har deaktivert sine facebook-konti, men fortsatt telles med i "totalregnskapet", men ikke er synlige med bilde? Anonymous poster hash: 9710b...ef5
Millimani Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Det kan være at en av dere har blokkert noen personer fra Facebook. Hvis hun f.eks har 50 venner, men du ser bare 48 av dem, - så kan det være at hun er venn med to personer som du har blokkert eller med to personer som har blokkert deg.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Det kan hende de har deaktivert seg. Jeg har et par venner som kommer og går fra fb, og de står på vennelisten min med blanke profilbilder og deaktivert profil. Anonymous poster hash: 76496...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå