Tosca Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Da er den store dagen over for min del. Og for en dag! Helt perfekt! Alt ble som jeg håpet på. Jeg våknet allerede klokken 6 om morgenen. Fikk bare ikke sove. Tusen tanker surret i hodet. Var så spent! Dagen startet selvsagt hos frisøren. Hun tok seg kjempegod tid, og jeg ble veldig fornøyd. En kort festfrisyre med en enkel tiara. Så var det hjem og sminke seg og kle seg. Hadde heldigvis mamma der til å hjelpe meg med kjolen. Jeg må få si det selv at jeg synest jeg såg kjempefin ut. Så tok vi faktisk min kjære og jeg taxi til tinghuset. Det gikk kjempegreit. Der var det feststemning fra vi kom frem. Vi var bare 9 stykker, men alle var i feststemning og gledet seg. Vielsen var veldig høytidelig og fin. Og jeg var så lykkelig at det ikke går an å beskrive. Føltest som om det var bare vi to som var der inne. Veldig intimt. Etterpå gikk turen til et par av parkene i byen for fotografering. Hans forlover var fotograf. Er veldig spent på å se bildene. Vi hadde nydelig vær, så det bør bli bra. Skal legge ut et par bilder i albumet senere. Deretter var det tid for middag på et av byens hoteller. Ble tatt godt imot, og vi fikk velkomst champagne og jordbær på huset. Middagen var fantastisk god, og servicen på topp. Vi spiste og koste oss vel og lenge, og taler kom også selvsagt. Min kjæres tale til meg var helt vidunderlig. Klarte ikke å se han i øynene, for da begynte jeg nesten å grine. Slet skikkelig der ja. Og sønnen vår på 16 år hadde også skrevet tale til oss. Han rørte oss så mye at vi begynte å grine begge to. Gjett om vi er glad i gutten vår! Vi avsluttet kvelden med kaker og kaffe avec hjemme hos oss. Og da kjente vi at det hadde vært en lang dag. Var faktisk ganske sliten. Deilig sliten! Så dagen gikk akkurat som forventet og vi er kjempefornøyde begge to. Denne dagen skal vi huske så lenge vi lever! :dagensrose:
Grooo Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Hørtes ut som en fantastisk dag, gratulerer som frue!
Holly Hobbie Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Saa flott at dere fikk en saa uforglemmelig dag! Gratulerer som offisielt ektepar! Gleder meg til aa se bilde!
Saeria Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Det hørtes ut som en nydelig og romantisk dag! Sånn vil jeg også ha det, når min dag kommer.
Gjest Madley Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 Gratulerer som nygift! :blomst_opp: Gleder meg til det blir min tur...nå snaaart!
Cajsa Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Gratulerer! Hørtes ut som en flott feiring av en stor begivenhet! Gleder meg til det er min tur...............
Pip Skrevet 31. mai 2004 #9 Skrevet 31. mai 2004 Gratulerer! Så kjekt at dagen vart akkurat som de ynskte - og vèret var absolutt nydeleg den dagen ja! (Gler meg til å sjå bilde av dykk, eg!)
Vimsevips Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 GRATULERER ! ' Hørtes ut som en herlig dag, nå gleder jeg meg enda mer til vielsen hos byfogden.
Gjest Muslingen Skrevet 31. mai 2004 #12 Skrevet 31. mai 2004 Gratulerer!!!! Om en måned er det min tur....
Gjest Tabby Skrevet 31. mai 2004 #16 Skrevet 31. mai 2004 Gratulerer med vel overstått bryllup! Høres ut som en flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå