lena24 Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 noen som vet hvem som gikk ut av paradis hoten nå sist. 29 mai 04. hvilken jente??
lena24 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2004 Toni hvordan reagerte hun og de andre. hvem som valgte noen andre enn henne. hvilken gutt altså`??
Nigella Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Er det virkelig flere enn meg som ser denne serien...? :oops: Egentlig er jeg motstander av slike konsept, men nå er jeg er hekta på Paradis Hotel.
Gjest Madley Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 åååå pokker glemte å se det igår! gikk Toni ut?? da skulle det ha blitt liv i leiren kan jeg tenke meg!! Jeg veksler mellom å synes den jenta er fullstendig psyko og å like hennes best...
lena24 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2004 Er det virkelig flere enn meg som ser denne serien...? :oops: Egentlig er jeg motstander av slike konsept, men nå er jeg er hekta på Paradis Hotel.jeg er også hekta. klarer ikke hun amy. mer dustetet kjerring finnes ikke..
monja Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Jeg ser det også :oops: Og jeg takler ikke Amy..... :evil:
Gjest Lea Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Ikke mye annet å se på lørdagskvelden. Hun ble offer for en sammensvergelse. Hvis ikke noen av de andre jentene i gjengen hennes skulle gå ut, så mått hun velge han nye fyren, som hun har kranglet masse med.
lena24 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2004 noen som kan fortelle hvilke par som nå bor sammen. fikk bare sett frem til utstemningen, så klikka tv. utrolig kjipt..
Nigella Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 noen som kan fortelle hvilke par som nå bor sammen. fikk bare sett frem til utstemningen' date=' så klikka tv. utrolig kjipt..[/quote'] Kristin & Alex Amy & Beau Holly & Scott Chris & Carla Tara & Dave Det var vel alle?
lena24 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2004 Kristin & Alex Amy & Beau Holly & Scott Chris & Carla Tara & Dave Det var vel alle? hvem valgte toni da hum gikk ut? scott??
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mai 2004 #12 Skrevet 31. mai 2004 Toni valgte han nye er det ikke keath han heter da? Vel hun valgte han for å redde Amy, og det var jo snilt gjort. Håper Charla og Dave ryker snart, for de to er direkte kvalmende.
Ra|cer Skrevet 1. juni 2004 #13 Skrevet 1. juni 2004 Jeg var totalt hekta før, helt til jeg som vanlig gikk inn for å sjekke hvem som vant! Jeg er så teit, angrer masse! Ble såååå sinna når jeg såg hvem som vant! Og det skjer masse rart framover, for dere som ikke hvet hva som skjer så kan dere nok glede der! :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #14 Skrevet 1. juni 2004 Jeg har ikke fulgt med masse mend Toni har vært med i flere reality serier, hun må da være ekstrem pr kåt eller desperat etter en mann . Det er et skikkelgi dårlig show som heter Love crusie og der var hun med + at jeg vet jeg har sett henne i et annent show også
lena24 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #15 Skrevet 1. juni 2004 Jeg var totalt hekta før, helt til jeg som vanlig gikk inn for å sjekke hvem som vant! Jeg er så teit, angrer masse! Ble såååå sinna når jeg såg hvem som vant! Og det skjer masse rart framover, for dere som ikke hvet hva som skjer så kan dere nok glede der! :Dkan jeg få vite hvor du fant ut det. er så utålmodig og vil vite? finner ikke noe på nett.
Face And Ghost Skrevet 1. juni 2004 #17 Skrevet 1. juni 2004 kan jeg få vite hvor du fant ut det. er så utålmodig og vil vite? finner ikke noe på nett. Her har dere en link til siste episode, står her hva som skjer i episoden og hvem som går seirende ut. Oppfordrer dere til ikke å si navnene her i tråden, men la det være frivelig og vinne ut ved å trykke på linken. Paradise Hotel Finale
April Skrevet 1. juni 2004 #19 Skrevet 1. juni 2004 :-x Jeg skal hvertfall ikke se de siste episodene...Irriterer meg at de vant :-x
Gjest vilje_ulogga Skrevet 1. juni 2004 #20 Skrevet 1. juni 2004 fortell mere fra episoden da, er hekta jeg og, missa siste episode..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå