Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha ny pc. Den gamle "døde" i går.

Jeg har ikke så mye penger akkurat nå, så drømmen om Mac Air må foreløpig vente...

Så hva kan du anbefale av forholdsvis billige, men bra Pc´er?

Bruksområde:

Kontorarbeid

Internett

Jeg trenger ikke stor skjerm (har ekstra skjerm). Jeg spiller ikke.

HP er utelukket. Har hatt 2 av disse de siste 5 årene, og de kan nesten brukes som kokeplater... Avgir sinnsykt med varme.

Anonymous poster hash: 8e645...62d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanskelig er det å faktisk si et beløp, framfor "ikke så dyrt", "jeg har ikke så mye penger om dagene", "den bør ikke koste så mye".... Ellers er det jo helt subjektivt hva som er billig eller dyrt..

Ja, jeg er rasshølet som nevner dette. I know.

Anonymous poster hash: 33f52...fa8
Skrevet

Som regel er de som er på tilbud hos elektronikk-kjedene (Typisk 2999 eller 3999) veldig brukbare tid de tingene du nevner. Om du likevel sparer til en macbook, så ville jeg ikke investert så mye. Er selv veldig glad i Acer og veldig like glad i HP-laptopper. Bare basert på personlige erfaringer med måde maskinene og service.

Mitt tips er å sjekke på nettsidene til Expert, Elkjøp osv og se hva de har tilbud på. Deretter sjekker du hva forskjellen er. Dette er også prioriteringer. For min del er det nesten likegyldig hvor stor harddisk det er, men jeg er glad i ekstra ram. Om du skulle lagret masse film på den hadde kanskje harddisk vært en prioritering for deg.

Sammenlign priser og innhold til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 2cf5d...728

Skrevet

Til bare internet og kontorarbeid så vil jeg påstå at så og si alle pc'er du får nå til dags mer enn bra nok.

Skrevet

Hvis den kun skal brukes til internet og kontorarbeid så trenger du ikke gå over 4000 kr. Du må bare se på spesifikasjonene og passe på at du ikke kjøper en pc der spesifikasjonene er mer enn du trenger, siden da blir det dyrere.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå for den billigste uansett, spør hvem du vil men når det gjelder det meste så gå heller for en til 4000 enn den billigste de har bare for å spare et par hundrelapper.. Høre med de og få gjerne flere vurderinger før du bestemmer deg, det sparer du mye på!

Anonymous poster hash: df51d...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...