Gå til innhold

Vanlig å bli varm/svette når man har mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har mensen så blir jeg så utrolig varm hele tiden, og kan svette litt ekstra. Flere som har det sånn, eller er det bare jeg som er rar?

Anonymous poster hash: 590c7...511
Skrevet

Haha, for et sammentreff! Har mensen selv nå og merker at jeg er varm.. Tenkte på det i dag tidlig, at det skulle jeg google når jeg kom hjem, men så kom jeg ikke på det før jeg så den tråden her :P

Skrevet

Pleier ofte å føle meg varm - nesten som feber første dagen(-ene) i perioden...

Skrevet

har hatt perioder med skikkelig kaldsvetting her!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også litt varmere når jeg har mensen, men ikke slik at jeg svetter. Dog fryser jeg til vanlig, så er noe kjærkomment med mensen :fnise:

Anonymous poster hash: 799ca...1b2
Skrevet

Det er faktisk utrolig vanlig.
Særlig svetting.

AnonymBruker
Skrevet

det har jeg hørt er vanlig. bruker å oppleve det oftes selv. jeg kaldsvetter ofte, som om jeg skulle hatt masse feber.

Anonymous poster hash: 32bdf...f45
AnonymBruker
Skrevet

Kald til vanlig, men rett før mensen og de første dagene er det hetetokter og klissvått sengetøy på morran... svetter som en gris. Gleder meg til overgangsalderen...not :-P

Anonymous poster hash: 17606...33c

Skrevet

Får skikkelige hetetokter selv rett før :fnise:

Svetter også mye lettere, får ofte litt feber når jeg har det også, men jeg blir jo dausjuk når jeg har mensen :glare:

Skrevet

Jeg blir alltid det. Er klam og varm og noen ganger kan det komme plutselig som hetetokter, håret føles fetere, bare lyst til å spise sjokolade to uker i forveien..

Skrevet

Jeg svetter som en gris når jeg har mensen, særlig i skrittet. Skifter truse minst to ganger om dagen under mensen. Har jeg vært på jobb, MÅ jeg bytte når jeg kommer hjem for da er trusa gjennomvåt av svette. :sukk:

Gjest Teora
Skrevet

Blir ikke akkurat varm, men kaldsvetter en del, som om jeg skulle være syk.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, jeg blir så varm at kjæresten kaller meg "stekovn" under mensen. Jeg svetter også utrolig mye :fnise:

Anonymous poster hash: 00d28...a15
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig. Kroppstemperaturen går opp litt og man kan føle det som man har litt feber :)

Anonymous poster hash: 85c3e...298

AnonymBruker
Skrevet

Ja, føler meg alltid svett og klam under mensen - du er normal :)

Anonymous poster hash: 0a9ff...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...