Gå til innhold

Hva i all verden gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden traff jeg en mann,og han var hhyggelig og morsom.

Vi har siden vært på flere dater, og vi har gått turer, vært ute og spist og vi sitter ofte i parken og bare snakker. Ja, selv når det var vinter. Dette elsker jeg da jeg nyter å være utendørs! Han har vært høflig og voksen på alle måter, og jeg har trodd hele tiden at han er ca 30+.

Så betror han meg at han får følelser, og da må vi snakke seriøst. I løpet av denne samtalen kommer det fram at han er bare 24! Jeg er 40.

Ble sjokkert og usikker. Er fremdeles litt i sjokk. Jeg kan ikke fortsette å møte ham.

Hva gjør jeg for å si pent at aldersforskjellen er feil for meg?

Anonymous poster hash: af639...6cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oii, visste ikke at det gikk ann å se så mye eldre ut enn man er! Det er 11 år mellom meg og kjæresten, så ganske stor forskjell det også, men aldersforskjellen mellom dere er vell hakket større ja. Syns ikke du MÅ slutte å møte han, kanskje dere er rett for hværandre?;)

Anonymous poster hash: d4321...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh, si han er for ung

Anonymous poster hash: b6d34...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Oii, visste ikke at det gikk ann å se så mye eldre ut enn man er! Det er 11 år mellom meg og kjæresten, så ganske stor forskjell det også, men aldersforskjellen mellom dere er vell hakket større ja. Syns ikke du MÅ slutte å møte han, kanskje dere er rett for hværandre?;)

Anonymous poster hash: d4321...cbc

Han er adoptert fra annet land, har ikke tenkt så mye på hvor gammel han ser ut.

Er veldig pen og veldig ålright. Ikke noe som irriterer :-)

Men han er for ung. Han bør nok finne ei yngre å få barn med osv. Han gir f i aldersforskjell. Jeg klarer ikke.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er bare å si det rett ut, at aldersforskjellen er for stor.

AnonymBruker
Skrevet

Eh, si han er for ung

Anonymous poster hash: b6d34...9aa

Jo. Men han tenker ikke sånn. Han sa at kjærlighet er uten alder.

Ikke enig. Tenker framover på barn osv.

Er ferdig med det. Han bør jo få mulighet til slikt. Nei det går ikke. Veldig leit!

AnonymBruker
Skrevet

Jo. Men han tenker ikke sånn. Han sa at kjærlighet er uten alder.

Ikke enig. Tenker framover på barn osv.

Er ferdig med det. Han bør jo få mulighet til slikt. Nei det går ikke. Veldig leit!

At han ikke tenker slik spiller jo ingen rolle så lenge det er viktig for deg. Jeg opplever ofte det motsatte problemet, at jeg synes menn er for gamle. Når de begynner å argumentere slik blir jeg bare irritert. Han må respektere din avgjørelse, og han har nok tid til å finne noen på sin egen alder.

Anonymous poster hash: ef2b5...0cb

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke tenker slik spiller jo ingen rolle så lenge det er viktig for deg. Jeg opplever ofte det motsatte problemet, at jeg synes menn er for gamle. Når de begynner å argumentere slik blir jeg bare irritert. Han må respektere din avgjørelse, og han har nok tid til å finne noen på sin egen alder.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

Han har tid nok ja. Og ja, han må respektere min avgjørelse.

Jeg syns han er en så utrolig fin fyr, men jeg vil ikke dette.Skal snakke med ham.

Må gjøre slutt. Han vil nok forstå etterhvert ihvertfall.

ef2b5daf8b158c462228fdc77fd6f0cb"] ef2b5...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Har avsluttet nå, og føler meg bare så dum. Han er voksen, driver sin egen forretning, har bra personlighet og det kunne ikke falle meg inn at han var så ung!

Han ble veldig lei seg og syns jeg henger meg opp i uvesentligheter som alder.

Han påsto jeg tenkte for han, at han vet selv hva han vil og ikke. Han ba meg vurdere dette. Jeg føler meg bare så dum.

Skal spørre om alder neste gang!

Skrevet

Har avsluttet nå, og føler meg bare så dum. Han er voksen, driver sin egen forretning, har bra personlighet og det kunne ikke falle meg inn at han var så ung!

Han påsto jeg tenkte for han, at han vet selv hva han vil og ikke. Han ba meg vurdere dette. Jeg føler meg bare så dum.

Så lenge man er på bølgelengde, så er ikke alder noe problem. Men du er førti - altså, jeg tviler på han ville blitt ved din side for all fremtid liksom. Jeg mener du tenkte for deg selv, og du tenkte lurt.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er på bølgelengde, så er ikke alder noe problem. Men du er førti - altså, jeg tviler på han ville blitt ved din side for all fremtid liksom. Jeg mener du tenkte for deg selv, og du tenkte lurt.

Takk. Ja,jeg vil jo helst ha noe som varer fremover også. Han er en veldig bra ung (!) mann så han finner nok ei som passer bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan faktisk se hans side av saken i forhold til at du "tenkte for han", dersom din grunn var hans muligheter for barn og andre grunner som du tror er viktige for han, faktisk ikke er ting han anser som viktige. Men det skal jo være riktig for deg også, så dersom du kom med dine personlige grunner for å ikke innlede et forhold til en så ung mann, så er det ikke nødvendigvis "uvesentligheter".

Hvor gammel trodde du han var, dersom du skulle tippe?

Anonymous poster hash: d12c6...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...