AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg skal selvfølgelig undersøke litt rundt, men er det noen som har leid noen til utvasking av hus/leilighet? Må vaske ut etter en enormt skitten leieboer, så det er snakk om fullstendig nedvasking (og desinfisering spør du meg...) Note to self: aldri igjen leie ut til noen som kun har NAV garanti... Egentlig ikke så interessert i å diskutere leieforholdet og all elendigheten rundt det, kun ute etter prisoverslag. Huset er ca 70 kvm. Anonymous poster hash: 2794b...05a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Mitt anbud.no Anonymous poster hash: f8d4c...e4d
hjärterdam Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Vi skal ha utvask på leilighet i forbindelse med flytting nå, og betaler 2000,- brukte mittanbud.no
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Jeg fikk betalt 350 kr per time. Så du må selv bestemme hvor mange timer du tror oppdraget skal ta. Så søker du noen som kan utføre jobben. Går du via firma, kan det bli dyrere. Anonymous poster hash: 3c59a...a42
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 I alle dager så billig? To tusen må vel være svart? Tenker på professjonelt firma. Bør ha kvitteringer å vise til når man skal kreve det dekket. TS Og takkf or tips om mittanbud.no Jeg vet om disse, bare lurte på andres priserfaringer her inne. Gjerne også erfaringer med byråer i Akershus/Oslo. Anonymous poster hash: 2794b...05a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 I alle dager så billig? To tusen må vel være svart? Tenker på professjonelt firma. Bør ha kvitteringer å vise til når man skal kreve det dekket. TS Og takkf or tips om mittanbud.no Jeg vet om disse, bare lurte på andres priserfaringer her inne. Gjerne også erfaringer med byråer i Akershus/Oslo. Anonymous poster hash: 2794b...05a Nå husker jeg selvfølgelig ikke navnet på byrået jeg brukte,men det var fra Oslo. Var via mitt anbud.no,og ikke svart. Husker heller ikke helt prisen. Typisk.Men de va rå dyktigte,og jeg fikk et godt tilbud. Følte jeg faktisk fikk mer enn jeg betalte for så prøv mitt anbud.no Anonymous poster hash: f8d4c...e4d
hjärterdam Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 I alle dager så billig? To tusen må vel være svart?Tenker på professjonelt firma. Bør ha kvitteringer å vise til når man skal kreve det dekket. TS Og takkf or tips om mittanbud.no Jeg vet om disse, bare lurte på andres priserfaringer her inne. Gjerne også erfaringer med byråer i Akershus/Oslo. Anonymous poster hash: 2794b...05a Nei, det er ikke svart, er et profesjonelt firma som opererer i Oslo/Akershus, Speedmopp heter de. Brukte dem sist jeg flyttet også, da via GroupOn. Ingenting å utsette på jobben de utførte.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Vi brukte ISS å betalte 6500 for 100 kvm Dette var i Midt-Norge. Her er en liste over godkjente bedrifter. http://www.arbeidstilsynet.no/renholdsregisteret/index.html?tid=234788 Anonymous poster hash: 7e2ce...328 1
Gjest Badabing Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Nei, det er ikke svart, er et profesjonelt firma som opererer i Oslo/Akershus, Speedmopp heter de. Brukte dem sist jeg flyttet også, da via GroupOn. Ingenting å utsette på jobben de utførte. Jeg har brukt dem og var ikke fornøyd. Fikk også en dårlig følelse av at de ansatte ikke hadde spesielt gode arbeidsvilkår. Jeg synes det er litt vanskelig å gå innpå det noe nærmere, siden situasjonen som oppstod er lett å gjenkjenne.. Men jeg vil ikke anbefale dem. Jeg betalte litt i overkant av 5000 for å få jobben gjort av et annet firma i stedet.
hjärterdam Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har brukt dem og var ikke fornøyd. Fikk også en dårlig følelse av at de ansatte ikke hadde spesielt gode arbeidsvilkår. Jeg synes det er litt vanskelig å gå innpå det noe nærmere, siden situasjonen som oppstod er lett å gjenkjenne.. Men jeg vil ikke anbefale dem. Jeg betalte litt i overkant av 5000 for å få jobben gjort av et annet firma i stedet. Kunne du tenke deg å sende meg en pm? Fikk en god følelse av firmaet sist, men det er en stund siden, så om ting ikke er bra der så er jeg der at jeg ikke vet om jeg ønsker å bruke dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå