AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Det er så utrolig frustrerende. Innerst inne vet jeg jo (hvertfall nesten) at jeg ikke er gravid. Men denne måneden er jeg altså så sikker på at nå, nå er jeg gravid. Hva grunnen er vet jeg ikke, jeg har hatt et rart press nederst i magen noen dager, sammen med stikkinger. Og puppene er ømme, men det er de jo alltid før jeg skal ha mensen. Jeg har også testet, masse, ingen positive, bare noen irriterende skyggestreker innimellom, senest idag tidlig med CB + test. Men skyggestreken er til og med så svak at den ikke kommer med på et bilde, kanskje jeg har fått streksyn? Ikke vet jeg. Jeg har ikke en gang noen av de symptomene jeg hadde sist jeg var gravid, da tisset jeg 6 ganger hver natt og frøs kjempe mye, spesielt på kveldene. Men jeg husker jo ikke om de symptomene kom med en gang, eller noen uker etter positiv test. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her en gang, kanskje fordi jeg ikke har noen å prate om det med, eller jeg vil ikke prate om det med noen mener jeg, for jeg føler meg så dum. Nå sitter jeg og er både kvalm og har menssmerter. Kvamen er vell psykisk, ikke vet jeg. Anonymous poster hash: 87b85...94b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vet akkurat hvordan du har det. For en uke siden var jeg også helt sikker på at jeg var gravid (og jeg har aldri vært gravid før, så jeg har ikke akkurat noe å sammenligne med). Hadde stikkinger i magen, og var kvalm. Tok en test, og den var negativ. Mensen skulle kommet på mandag, men den kom ikke. Tok en test på tirsdag, og den var positiv. Tok en test til med en gang for å dobbeltsjekke, og den var positiv den og. Det kan jo skje med deg og! Bare vent i noen dager/en uke, og ta en test til! Anonymous poster hash: 39561...211
malucca Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Jeg vet akkurat hvordan du føler deg!! Er på pp4 nå, og har vært konstant morgenkvalm i 4 måneder, hatt murringer i magen og forsterket luktesans. Ømme pupper, humørsvigninger og svimmelhet. Jeeeez, det er til å bli gal av. Jeg håper så inderlig, og da blir mensen forskjøvet og jeg tror og håper. Det er en fattig trøst, men du er hvertfall ikke alene. Det kommer til å gå! <3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jeg vet akkurat hvordan du føler deg!! Er på pp4 nå, og har vært konstant morgenkvalm i 4 måneder, hatt murringer i magen og forsterket luktesans. Ømme pupper, humørsvigninger og svimmelhet. Jeeeez, det er til å bli gal av. Jeg håper så inderlig, og da blir mensen forskjøvet og jeg tror og håper. Det er en fattig trøst, men du er hvertfall ikke alene. Det kommer til å gå! <3 Godt å høre det ikke bare er meg! Dette er første måned uten prevansjon, og vi prøver egentlig ikke enda, men jeg håper så veldig at det har skjedd noe. Jeg har ikke fått mensen enda, men heller ingen positive tester til tross for ikm igår. Men siden dette er første måned uten prevansjon kan det jo hende det tar en stund før mensen dukker opp Jeg er nok ikke gravid. Neste måned skal vi nok hoppe over prøvinga, så slipper jeg å ha termin så sent på året, for barnets del Når har du ikm da, malucca? Anonymous poster hash: 87b85...94b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg tror dette er noe helt vannvittig normalt, om det er noen trøst Jeg har også hatt det sånn, nesten mer i de mnd hvor jeg ikke ble gravid enn den hvor jeg ble det Ikke synes jeg det er så rart heller. Det er ikke nødvendigvis sånn at man innbiller seg ting, men man legger merke til ting man normalt aldri ville ha tenkt over en gang. De fleste vet jo hvilke symptomer som er vanlige å ha i forbindelse med en graviditet - men mange har disse også i forbindelse med mensen. Gjerne så svakt at du ikke tenker over det. Men når du går og leter etter akkurat dét symptomet: BAM! Gjett om du er obs på det! Anonymous poster hash: 6d0c8...f7f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Da har mensen kommet. Våknet med sånne ''NÅ har mensen kommet'' menssmerter. Men det er egentlig helt ok. Da lar jeg kroppen hvile litt etter prevansjon-slutt, så begynner vi prøvingen nærmere sommeren! Gleder meg,! Dere andre får ha lykketil med prøvingen så lenge, og takk for svar Anonymous poster hash: 87b85...94b 1
malucca Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Godt å høre det ikke bare er meg! Dette er første måned uten prevansjon, og vi prøver egentlig ikke enda, men jeg håper så veldig at det har skjedd noe. Jeg har ikke fått mensen enda, men heller ingen positive tester til tross for ikm igår. Men siden dette er første måned uten prevansjon kan det jo hende det tar en stund før mensen dukker opp Jeg er nok ikke gravid. Neste måned skal vi nok hoppe over prøvinga, så slipper jeg å ha termin så sent på året, for barnets del Når har du ikm da, malucca? Anonymous poster hash: 87b85...94b Åå, får håpe kroppen ikke trenger lenger tid enn til april for å omstille seg! Da skal du se det går Ikm er på torsdag for min del, men tror helt ærlig ikke det er en spire der inne. Vi tenker også å satse på et tidlig vårbarn, så da får psyken min en måneds pause med prøving Masse lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå