Gå til innhold

Dine beste morgentreningstips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bør begynne å trene, men har bare tid morgenen, og jeg må da starte klokken 5 om jeg skal rekke å dra på jobb. Men trenger noen tips til å komme opp av sengen og gjøre en god innsats i morgentimene

Anonymous poster hash: 3fbf5...323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kettlebells!! Du trenger bare en eller to, så har du et hav av muligheter. Masse fine øvelser å finne på youtube. Bare å stå opp, legge ut treningsmatta og begynne :-)

Skrevet

Første jeg gjør når jeg står opp er og kaste på meg treningsklærne, så drikker jeg ett glass vann og spiser en halv banan, og så er det rett ut døra. Derfra går det av seg selv egentlig. Verste er å komme seg ut for min del. Når jeg først er igang er det utrolig godt. Og følelsen etterpå er herlig! Også har du jo en deilig frokost i vente også :) Det er motivasjon nok for meg hvertfall. I tillegg så får du jo masse energi utover dagen. Ikke tenk, bare gjør!

AnonymBruker
Skrevet

Er man i tvil om man skal trene en dag så ser man på en motivasjonsvideo på youtube.

Anonymous poster hash: cbc48...af9
AnonymBruker
Skrevet

Er man i tvil om man skal trene en dag så ser man på en motivasjonsvideo på youtube.

Anonymous poster hash: cbc48...af9

Og blir sittende på rumpa og se på andre trene... ikke alle det trikset der funker for. Beste er å lage seg en forpliktelse. Gjerne legge opp en ukeplan. Mandag skal man jogge så og så langt, tirsdag ta de og de styrkeøvelsene hjemme osv osv.

Anonymous poster hash: ba3c1...ed0

• Liker 3
Skrevet

Jeg trener alltid før dagvakter ( jobber turnus)

Mitt beste råd er :

IKKE bruk noe tankevirksomhet på å vurdere om du skal gå eller ikke... JUST DO IT.

• Liker 1
Skrevet

Og blir sittende på rumpa og se på andre trene... ikke alle det trikset der funker for. Beste er å lage seg en forpliktelse. Gjerne legge opp en ukeplan. Mandag skal man jogge så og så langt, tirsdag ta de og de styrkeøvelsene hjemme osv osv.

Anonymous poster hash: ba3c1...ed0

Haha, så sant som det er sagt... :fnise: Jeg så en time med Jillian sin treningsgreie her om dagen... Heller se noen trene enn å trene det selv... :plystre:

Skrevet

Pakk treningsbagen kvelden før hvis du trener på senter, eller legg frem klærne hvis du trener hjemme/ute. Når du våkner, så skyv vekk alle tankene om at du er trøtt og at du ikke har lyst. Prøv å ikke tenk, og gjør som du har planlagt! :trene:

Skrevet

Jeg trente fast på morgenen over flere år.

Kunsten er å pakke ferdig bag, legge fram mat (som jeg tar med på jobb og spiser etter økta), og rett og slett bestemme seg. Det kan være en fordel å legge seg litt tidligere enn du bruker. 95% er mentalt. Når klokka ringer er det ikke lov å slumre, beina skal rett i gulvet.

Lag en avtale med deg selv, og hold deg til den! Morgentrening er herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...