Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen her som har erfaring med vippeserum? Har hørt mye bra om Mavala og Castor Oil.. Del erfaringer, så kan jeg finne ut hvilket serum jeg skal kjøpe :)

Anonymous poster hash: 0dfe9...c11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker selv Stimulashfushion. Er veldig fornøyd. Så forskjell etter ca 3 uker. Fikk råd om å ikke bruke den helt inn mot nesen, men heller slutte litt over halvveis over øyet.Blir mer naturlig det. Og et strøk holder, men den må brukes hver kveld, ikke annenhver.

Anonymous poster hash: 1aebe...a14
Skrevet (endret)

Jeg bruker Marina Miracle vippeserum! den inneholder castorolje også er den helt naturlig! Vippene mine har ikke blitt superlange.. men de har blitt mye fyldigere og mye friskere og bittelitt lengre. anbefaler den på det sterkeste! :) :) :) syns også at mascara legger seg mye finere nå enn før. er nok fordi jeg har fått flere vipper med dette serumet.

Endret av misssmiley
Skrevet

Beste vippeserumet som finnes er castorolje, hands down!

Skrevet

Beste vippeserumet som finnes er castorolje, hands down!

Virker ikke på brynene ihvertfall, brukt det i månedsvis uten å se resultat.

Skrevet

Hva skjer når man slutter med den? Beholder man fortsatt de "nye" vippene eller går de tilbake til det gamle utseendet?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hva skjer når man slutter med den? Beholder man fortsatt de "nye" vippene eller går de tilbake til det gamle utseendet?

Jeg tror de til slutt faller ut og at vippene går tilbake til sitt opprinnelige utseende.

Skrevet

Har brukt Swiss Clinique sin til vipper og den til bryn. Å synes de begge fungere veldig bra :)

De vippene som aldri så ut til å komme tilbake, kom med en gang. Å bryna mine som jeg neste aldri napper, følte jeg at jeg måtte nappe hele tiden :)

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Min kjæreste kjøpte Marina Miracle vippeserum til meg, jeg har ganske lange øyenvipper fra før av så i lengden så får jeg som regel ikke noe resultat, men den gir utrolig bra pleie til vippene. Jeg mistet øyenvipper hele tiden før, men gjør ikke det lenger etter jeg begynte å bruke vippeserumet fra Marina Miracle. De har også blitt mye lettere å ha med å gjøre med tanke på å påføre maskara. Elsker denne og vil virkelig anbefale :) Forresten, funka på brynene for meg også ;)

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige - careprost, rapidlash, stimulash, idolash, mavala double lash, castoroil.

Det som funket aller best ifht lengde, på meg vel og merke, var careprost (samme som latisse) - men denne virker det som jeg ble immun for etterhvert for den sluttet å virke :( Idolash var bare tull. Rapidlash ga noe sterkere vipper, ingen lengde-effekt. Mavala ga definitivt mer fyldige vipper, men ikke mer lengde - og stimulash har gitt noe mer lengde men ikke på langt nær så mye jeg håpet på dessverre, så jeg syns ikke den er verdt pengene. Det skal sies at jeg har brukt alt slavisk og til punkt og prikke i over 3 mndr før jeg har konkludert med noe.

Nå bruker jeg castoroil blandet med kokosolje som øyesminkefjerner, og bi-effekten av dette er at vippene ikke faller av. Har nå fyldigere, blanke og sunne vipper. Om det gir noen lengde-effekt gjenstår å se, men så langt er jeg fornøyd med dette som er mye rimeligere alternativ til alt det andre.

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige - careprost, rapidlash, stimulash, idolash, mavala double lash, castoroil.

Det som funket aller best ifht lengde, på meg vel og merke, var careprost (samme som latisse) - men denne virker det som jeg ble immun for etterhvert for den sluttet å virke :( Idolash var bare tull. Rapidlash ga noe sterkere vipper, ingen lengde-effekt. Mavala ga definitivt mer fyldige vipper, men ikke mer lengde - og stimulash har gitt noe mer lengde men ikke på langt nær så mye jeg håpet på dessverre, så jeg syns ikke den er verdt pengene. Det skal sies at jeg har brukt alt slavisk og til punkt og prikke i over 3 mndr før jeg har konkludert med noe.

Nå bruker jeg castoroil blandet med kokosolje som øyesminkefjerner, og bi-effekten av dette er at vippene ikke faller av. Har nå fyldigere, blanke og sunne vipper. Om det gir noen lengde-effekt gjenstår å se, men så langt er jeg fornøyd med dette som er mye rimeligere alternativ til alt det andre.

:) Hvor kjøpte du castoroljen din? Og hva heter den?

• Liker 1
Skrevet

:) Hvor kjøpte du castoroljen din? Og hva heter den?

Jeg har denne - kjøpt fra iHerb. Bruker den som øyesminkefjerner, gjør en god jobb og etterlater seg naturlig nok olje da på vippene som funker som serum :)

Skrevet

Jeg har denne - kjøpt fra iHerb. Bruker den som øyesminkefjerner, gjør en god jobb og etterlater seg naturlig nok olje da på vippene som funker som serum :)

Tuusen takk for svar! :D

Skrevet

Vet noen om de har noen bra vippeserum på taxfree på Gardermoen? :)

Anonymous poster hash: a17a1...e6f
Skrevet

Har brukt Swiss Clinique sin til vipper og den til bryn. Å synes de begge fungere veldig bra :)

De vippene som aldri så ut til å komme tilbake, kom med en gang. Å bryna mine som jeg neste aldri napper, følte jeg at jeg måtte nappe hele tiden :)

Heldig! Swiss clinic funket ikke på vippene mine i det hele tatt, bortkastede penger. Hadde sett bilder og latt meg lure til å tro at jeg ville få megavipper etter noen måneder :P

Skrevet

Vet du om den kan kjøpes på butikk? :)

Anonymous poster hash: 4a404...c0c

Skrevet

Heldig! Swiss clinic funket ikke på vippene mine i det hele tatt, bortkastede penger. Hadde sett bilder og latt meg lure til å tro at jeg ville få megavipper etter noen måneder :P

Jeg har ogaå brukt denne, og er kjempe fornøyd. Vipper og bryn jeg trodde jeg aldri akulle få igjen har vokst ut igjen på 1mnd.

Men jeg sluttet å bruke den, og wtter ca.1år begynte jeg å miste vipper igjen. Har brukt den i noen uker nå, og nå er de flotte igjen. Så man må nok bruke den med jevne mellomrom.

Mamma har alltid hatt dårlige og lite vipper, og skulle få vippe extentions i gave av søsteren min og meg. Men hun hadde så dårlige vipper at de anbefalte å bruke serum først, for de vippene hun hadde ville det ikke sitte lenge på. Nå har hun brukt serum i 4mnd, og har fått så fine vipper. Det er tydelig stor forskjell :)

Skrevet

Jeg har ogaå brukt denne, og er kjempe fornøyd. Vipper og bryn jeg trodde jeg aldri akulle få igjen har vokst ut igjen på 1mnd.

Men jeg sluttet å bruke den, og wtter ca.1år begynte jeg å miste vipper igjen. Har brukt den i noen uker nå, og nå er de flotte igjen. Så man må nok bruke den med jevne mellomrom.

Mamma har alltid hatt dårlige og lite vipper, og skulle få vippe extentions i gave av søsteren min og meg. Men hun hadde så dårlige vipper at de anbefalte å bruke serum først, for de vippene hun hadde ville det ikke sitte lenge på. Nå har hun brukt serum i 4mnd, og har fått så fine vipper. Det er tydelig stor forskjell :)

Da er det noe "feil" med vippene mine:p får prøve et annet merke :)

Skrevet

Da er det noe "feil" med vippene mine:p får prøve et annet merke :)

Mamma brukte først Neu Lash, men så kjøpte hun StimuLashFusion da salongen hun kjøpte den første i var stengt for ferie. Hun synes den siste er best.

Akkurat nå har jeg LashSerum, og synes den fungerer best til brynene da den har vanlig maskar kost. Så føler ikke at jeg kommer helt inntil vippe rota.

Skrevet

Bruker den fra Iglow.no sin siden. Herregud, jeg er stor fornøyd og alle som har brukt den også. Får litt røde øyner første dagen, men blir borte dagen etter! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...