AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Om det har noe å si så har jeg mørkebrunt hår i en kald tone, og hudtonen min tror jeg er nøytral, uten at jeg er helt sikker. Er 29 år så ønsker ikke en blush med så altfor mye glitter. Trenger en i en fresh farge som sitter godt og som ikke gir kviser, da jeg er veldig akne prone. Noen som vil tipse? :) Anonymous poster hash: 61b65...cd5
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Noen av mine favoritter er: Everyday Minerals All Smiles (jeg har den pressede) Urban Decay Afterglow Glide-on Cheek Tint i Bang Tarte Cheek Stain i Tipsy og Full Blossom Sleek Pomegranate Make Up For Ever HD-blush i Neon Pink Der har du de fleste fargene egentlig, siden jeg ikke vet hva du legger i "fresh". For meg betyr fresh en farge som får meg til å se fresh ut, og det gjør ofte de mørkere fargene for meg, som Pomegranate. Av de jeg har nevnt er All Smiles og Tipsy korallfargede freshe.
troikaen Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Glo Minerals har gode blusher, sykt pigmentert - så selv om de er små varer de lene. Jeg liker fargen Papaya. Laura Mercier sine er også en favoritt.
Mortifera Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Akkurat nå bytter jeg mellom to forskjellige begge fra Sleek cosmetics. Den ene heter Flamingo og er veldig rosa og sterkt pigmentert, den andre heter Flushed og er mørk rød. Begge to er matte og jeg er veldig fornøyd med de begge
vimsefrøken Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Jeg liker Glo Minerals sine, bruker fargene Papaya og Sweet. Jeg er også acne prone, og får veldig fort urenheter av blush, men disse to har jeg brukt fast i ca 1 år nå, og de har ikke gitt meg noen utbrudd. De er små i str, men du trenger utrolig lite av de og de varer lenge, jeg kan nesten ikke se at mine er brukt engang.
kills Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 NARS Orgasm, det er den fineste jeg har prøvd og fargen sitter lenge. Det er veldig mye glitter i den men synes ikke det synes når den er påført (med mindre man sitter og tar nærbilder med blits). Den er også veldig pigmentert så påføringen går veldig kjapt og smertefritt for seg.
Gjest Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Kjøpte nettopp denne fra The Body Shop; kjempe fornøyd! (Fikk den ikke mindre..) Edit; Ikke var den dyr heller, betalte 198 kr Endret 6. mars 2014 av Dreamdrops
Gjest Tigress Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Eg støttar NARS Orgasm. Elles har NYX eit par stick blushes, eg har ein som heiter Pink Lotus og ein som heiter Flamingo, ein av dei er utan skimmer, og dei er veldig bra. Ser ganske sjokkerande ut i burken, men er flotte på.
Missi89 Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har brukt Mac dessert rose i to år nå. Elsker den. Ingen over eller ved siden av syns jeg Hehe.
carianne Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Bare minerals "the one" naturlig fin. Brukee den til hverdagen. Avhengig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå