Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Jeg har en kompis jeg har kjent et par-tre år nå. Vi har alltid hatt god kontakt, kunne snakket om alt mulig; vært hverandres "rådgivere" ang. partnere, forhold osv. Nå de siste 4-5 mnd har vi begge vært single, og for et par uker siden begynte vi å rote... Første reaksjon til venner rundt oss var " det var på tide!! dere er som skapt for hverandre!" vel... jeg har kjent litt på dette de siste dagene, og må faktisk innrømme at jeg er forelsket i ham.. og jeg har vært det en god stund, men siden han har vært en kompis, har jeg "fornektet" disse følelsene. Men hva nå??? jeg aner ikke hva han føler, men er han som har kommet med en del initativ; som han dessverre ikke alltid følger opp.. Jeg merker også at jeg trekker meg litt unna; tar ikke kontakt like naturlig som før alt dette skjedde... er redd for å bli oppfattet som masende, av en eller annen grunn... Skal jeg fortelle ham hva jeg føler? er mest redd for at hvis jeg gjør det, så skremmer jeg ham vekk og jeg mister en av mine beste venner... :cry:
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Hei! Jeg synes du skal snakke med han siden dere har vært nære venner.. Hva enn du velger å gjøre; lykke til!
Gjest Tex Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Jeg har akkurat giftet meg med min beste venn gjenom tretten år
Gjest rio Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 har vært i en ganske lik situasjon, bortsett fra at jeg visste hva han følte.. og jeg trakk meg unna, men inners inne visste jeg hva jeg egentlig følte.. vi er sammen nå, og det er det beste som har skjedd meg.. vi er som skapt for hverandre syns du skal utforske dette mer.. tror ikke du kan skremme han vekk, om dere er virkelig gode venner
Gjest nnnn Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 Jeg er i et forhold. Det fungerer flott. Men jeg har lurt nå i et par år på om en av kompisene til kjæresten min synes for godt om meg. Hvis så er tilfelle,så blir mange rare episoder ganske logiske. Jeg vil ikke spørre han om dette.Ei heller nevne det for kjæresten min. Det jeg synes er rart er at han var veldig ofte innom oss før-men nå ser vi ham aldri. Er det pga. det jeg tror? Trekker man seg unna da liksom..Hva mener dere....???
Gjest nnnn Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Det ble jo helt feil jo.. Skulle skrive innlegg liksom da.. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå