Gå til innhold

utdrikkningslag og exer

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet (endret)

---

Endret av Kajsa-krabat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange er jo svært gode venner med sin eks (gjerne den nåværende partneren også) uten at det ligger gamle følelser eller uoppgjorte ting igjen. Da synes jeg det virker veldig unaturlig å ikke skulle invitere ham/henne bare fordi den personen var en tidligere kjæreste. Og om man ikke er venner med eksen i det hele tatt så er vel ikke dette noen problemstilling.

Skrevet

Min eks er min kjæres forlover :o Får han ikke være med på utdrikkingslaget da?? :hoho:

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

tror dere misforsto meg litt, det jeg mener er å bruke brudens alle exer til latter for alle under utdrikknngslaget, og den kommende brud er min venninne, jeg vet det ikke bare har vært lett for henne disse bruddene med exer som har betydd utrolig mye for henne.......... Og da mener jeg ikke det skal få ødelegge utdrikkningslaget hennes, jeg kjenner henne såpass at jeg vil da gi henne noe annet å basere sitt drikkelag på enn hennes tunge os såre brudd med exer! og det "gode" forslaget med t-skjorte med alle exene på og en videohilsen fra alle exene syntes jeg bare var totalt forkastelig. Men vi er da alle forskjellige og liker og reagerer forskjellig på forskjellige tin da..... Og selv om jeg og min Ex er bestevenner så kommer jeg ikke til å by han i mitt bryllup.

Skrevet

Nå forstår jeg hva du mener.

Og NEI, jeg synes absolutt ikke man skal trekke inn historier, bilder etc. av ekser i ett utdrikkningslag. Synes generelt ikke noe om utDRITNING i slike lag, og i alle fall ikke om dette!

Skrevet

Å, da har jeg nok misforstått! :klaske: Helt enig med deg! :P

Gjest Lompa
Skrevet

Hva behager????

Det synes jeg høres helt "på trynet" ut, og hadde noen gjort noe sånt mot meg, hadde jeg bare, på særdeles kaldt og og høflig vis, ønsket dem en fortsatt hyggelig aften og gått hjem. Er det ex`er man er venn med, som er invitert som gjester,HELT GREIT. Men å invitere dem på rad og rekke til MORO for de andre er IKKE utdrikking, men UTDRITING!

Skrevet

var i et utdrinkingslag der det ble bomma på det.. dog var det ikke hun som arrangerte laget som dro inn en eks, men en kompis som skulle ordne en av aktivitetene. Den som skulle hjelpe kompisen meldte avbud, og da spurte han om eksen hennes kunne hjelpe til i stedet. Klønete... Var et litt kjipt brudd, så de var ikke helt på talefot.

nei, la være. Kan bli litt sur stemning..

m

Skrevet

I min søsters utdrikningslag hadde de filmet et intervju med en ungdomsforelskelse - de fikk han til å si mye tull om at min søster var den peneste i verden og at han aldri hadde kunnet glemme henne. Det ble morsomt - både for oss og vår søster (som ikke har sett denne fyren på 10 år)

MEN å ta med exer, hvor det har vært såre brudd osv på den måten som ble beskrevet over - ville ikke jeg gjort om jeg skulle arrangere.

Skrevet

Min ex;faren til datteren min,skal være toastmaster:)

Jeg,han,og min tilkommende mann er verdenes beste venner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...