Gjest Odense Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Tror at det kansje har ordnet seg nå, det har vært en del mistforståelser.., men er IKKE for optimistisk nå...kommer tilbake med mer info. når jeg vet mer..!!!
Gjest Muslingen Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Huffda.... Jeg har ingen gode råd...men jeg ønsker deg lykke til med å finne kjolen. Skal sende deg noen gode kjole-vibber! :trøste:
Gjest Tabby Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Åh så leit! :trøste: Håper det ordner seg, at noe bare har kommet i veien for henne.
Jens Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Uff da..Har du bilde av den?Hvilken størrelse må du ha?skal nemlig selge min MS!
Saeria Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Jeg fant også en her. Litt langt nede på siden. (Etter midten. ) Håper alt ordner seg for deg.
Gjest Odense Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Takk Saeria! Den ene var den kjolen som jeg skulle ha, la den ut for salg før jeg hadde fått den. Ville vere ute i god tid. Var heldigvis ikke noen som skulle kjøpe den da, hadde nettop lagt den ut. Den andre var for stor, og den siste som du hadde var lagt ut i 2003..sikkert litt seint å svare nå..Men tusen takk! Satt kjempe stor pris på at du ville hjelpe :-)
Anki1971 Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Noe så sinnssykt dårlig gjort! Syns nesten at det burde bli lagt ut nick på de som annonserer her og er useriøse jeg :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 Uff da. Utrolig dårlig gjort av selgeren å ikke møte opp. Får håpe at det er en misforståelse og at dere får ryddet opp. Prøv å ring henne igjen! Søk på nettet etter andre telefonnumre til selgeren! Se om du finner telefonnummeret til andre med samme adresse. Kanskje du klarer å komme i kontakt med henne gjennom en ektemann/sambo/nabo... Håper det ordner seg. Lykke til.
Saeria Skrevet 31. mai 2004 #11 Skrevet 31. mai 2004 Bare hyggelig å prøve å hjelpe. En får jo i bunn og grunn håpe at det hele skyldes en misforståelse, men om det ikke er det så får vi håpe alt ordner seg alikevel.
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mai 2004 #12 Skrevet 31. mai 2004 Krysser fingre og tær for at det er en missforståelse.
Saeria Skrevet 31. mai 2004 #13 Skrevet 31. mai 2004 Hvis du tør å kjøpe på ebay (Jeg har handlet mye der, og har aldri opplevd problemer) så er det en her. Du kan evt. spørre selger hvor lang tid raskeste shipping tar, og om den må bestilles av selger først. Bildene selger hadde tatt var store, detaljerte, og flotte bilder. Her var enda en som auksjoneres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå