Gå til innhold

1,7 cm av stoltheten min er borte!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest agurk

Satt her og følte meg litt nedfor, med hodepine og greier, men etter å ha lest den tråden her kan jeg ikke annet en å le!

Håret vokser da fort ut det! Du får farge dotten i en kledelig farve så glemmer han at stripa er borte :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å holde en sånn stripe pen og ordentlig er mer jobb enn man tror! Jeg tok også litt mye en gang og endte opp med en liten hitlerbart :roll:

Det var ikke så gøy, så jeg tok bort alt og har ennå ikke fått spart opp en fin stripe.. det tar så lang tid! og så er det så stygt mens det vokser.. det er liksom bare rart....

kompliserte greier igrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Noen tips for å lette hverdagen din:

*Slutt å løft på skjørtet.

*Lei deg en film, men unngå filmer som feks. Hair!

*Skaff deg tupè.

*Hentesveis er alltid en løsning.

*Innhent informasjon om mulige transplantasjoner.

*Vit at hobbybutikker han mye fint i ull........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men suzy' date=' jeg går med skjørt :)[/quote']

:klaske: Ah.. dumme meg...

Sitt på skjørtekanten og ha sex i mørket så slipper du å se den :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Den var faktisk ikke så dum ;D

Men det går nok bra, selv om det ser ut som en død hamster ;(

HAAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet ii

Kake - nå har jeg ledd meg gjennom din fire sider lange tråd, mens sambo sitter i sofaen og ser oppgitt på meg.

:hoho::hoho:

Er ikke alltid det passer seg å si at det bare er hår, det gror alltids ut igjen... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

jeg vet det, vi har mange ligg å få unnagjort kanke sitte og se på gresset gro!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PRIMAL UTLOGGET

Synes og huske at du nevnte noe om jenter`s dame`s stolthet i et innlegg

jeg startet lengere nede her jeg.

Hvis det var den stoltheten du mente så :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Har man en stresset og kjip dag, kan man alltid stole på dere! ALLTID noe moro ut av en eller annen tråd, og dette er noe av det bedre!

Dere gjorde akkurat dagen min litt bedre, for dette var dagens lille latterkick!

:klem::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Solstråle

Og til du som lurte på avgjørende kjønnshårblablab, nei det er ikke avgjørende i forholdet vårt iallfall, men sett at du har en meter langt hår, og en dag barberer du armhulene dine men bommer stygt og blir skalla. Kjæresten din er sikkert like glad i deg, men det er noe du har brukt tid på å voke ut, og det er en vanesak og noe som er helt unormalt, så det er grunnen til at jeg tiltet.

¨

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest observatøren

dette var ikke gøy, jeg sitter og skjelver her, og hyperventilerte, for det ville vært som at en gutt kappet av 1,7 cm av tissetassen sin, iallfall for meg!

Er det mulig å skrive noe så dumt?

Du får skjære av deg klitten da, og så får du se om det kan sammenlignes med å barbere bort en del av dotten. For å skjære bort klitten kan nemlig sammenlignes med å skjære bort en del av en gutts penis. Nå var vel dette en måte å prøve å være morsom på, men jeg for min del ler aldri av folk som omtaler lemlestelse av kjønnsorganer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

men da kan du heller la vær å svare så slipper du DETTE:

Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis Avkuttet penis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Håret nedentil blir mer og mer viktig og det sier endel om deg som person, om du liker å ta vare på deg selv etc.  

.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jeg skulle skrive noe som kunne blitt tolkes som et personangrep nå, men tror jeg lar det ligge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...