Gå til innhold

Impulsivitet

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg må bare fortelle om helgen vår... :ler:

Vi bor i Vesterålen, og tok hurtigruten til Lofoten på fredag for å se på en båtmotor. Vi hoppet av hurtigruten i Lofoten, kjøpte båtmotoren. Og fant plutselig ut at vi skulle ta hurtigruten videre til Helgeland, der min mor bor. Vi hadde ingenting annet med oss enn det vi gikk og sto i. Og vi hadde bikkja med oss (stakkaren måtte ligge i bilen i maaaange timer). I 01.30 tiden la vi til kai i Bodø, og måtte ta bena fatt for å finne en døgnåpen bensinstasjon, så bikkja kunne få seg litt mat. Og mens vi gikk i Bodø's gater, så vi bygget der hvor brudesalongen Stor Stas holder til. Det er der jeg har bestilt kjolen min fra, som jeg skal hente 19 juni. Så vi ruslet dit bort for å se om vi fant salongen. Og det gjorde vi! Og i vinduet var kjolen MIN! Det var så godt å se den igjen! Atter en gang ble jeg fullstendig overbevist om at det er kjolen over alle kjoler. Sambo sto og måpte, og bablet et eller annet om at jeg kom til å bli såååå nydelig i den, og at det var den fineste kjolen han har sett. :ler:

Og så kjøpte vi hundemat, og tuslet glad og fornøyde tilbake til båten...midt på natta... :wink::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Artig med slike impulsive ting :-)
Skrevet

Vesterålen er et flott sted å bo:)

Hilsen en annen vesteråling :-)

Gjest Muslingen
Skrevet

Ååå? Send meg en PM og fortell hvor i Vesterålen du bor, om du vil. :-) Kanskje vi er naboer. :ler:

Skrevet

ja, hvor i Vesterålen?

-Utflytta lofoting med hele tjukke slekta/familien igjen der oppe (og i Vesterålen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...