Gå til innhold

Vondt i rumpa

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest nå
Skrevet

I går da vi hadde sex, puttet kjæresten min den plutselig inn i anus, selv om han vet jeg ikke vil det.

Det var noe av det vondeste jeg har opplevd! Kjente smerteillninger gjennom hele kroppen.

Jeg skrek ut, så han tok den fort ut igjen, men det var vondt lenge etterpå, og det gjør fortsatt ganske vondt, er utrolig sår.

Dette er ikke noe farlig?

Er litt bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig, gjør bare litt vondt og kommer til å gå over om noen dager. Se på det som et "skrubbsår". *been there, done that*

Gjest StoreSky
Skrevet

For en frekkas... Tror han at du vil sette mer pris på det om han liksom "bare stapper'n inn og er rask??" Tålmodighet, tid, smørning, ømt og kjærlig hjelper bedre... OG at det er frivillig daH!!

Ikke farlig, bare vondt...og ubehagelig...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ikke ha sex med HAN igjen, finn en annen.

Eller bare stol på at det aldri skjer igjen, stryk det som ikke passer.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, fytti rakker'n, da hadde det blitt bråk! :evil: Det handler om respekt for deg og din kropp. En gjør bare ikke sånt! Ta deg en prat med han og fortell han en ting eller to.

Skrevet

:o

Tror du skal ta en prat med kjæresten din, det han gjorde var så absolutt ikke greit!

:evil:

Skrevet

Fytti, jeg hadde blitt så innmari forbanna! Hadde ikke godtatt det! Syns jeg ser reaksjonen hans hvis du plutselig hadde stappet en dildo opp i rompa hans! :ler:

Ta deg en laaaang prat med kjæresten din du, det er din kropp å slikt hadde hvertfall ikke jeg funnet meg i!

Gjest Gjest nå
Skrevet

Takk for støtten :)

Skal ta meg en skikkelig prat med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...