Pusebaby Skrevet 1. juni 2004 #41 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg liker ikke å sove helt naken..pleier ha på en liten nattkjole eller undertøy og singlet når jeg sover sammen med mannen min.. Når jeg sover alene er det gjerne stooooore pysj t-skjorter fra HM eller goe t-skjorta hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2004 #42 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg sover i min lille truse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #43 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg sover i bunaden min, jeg. Men jeg er jo naken under, som alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 1. juni 2004 #44 Del Skrevet 1. juni 2004 Uansett hvor sexy nattklær jeg enn har på meg, så våkner jeg opp som en potetskrue..... nattkjolen/pysjskjorta surret en ti-femti runder rundt livet. Takke meg til en varm dyne, og noen jeg kan varme meg på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2004 #45 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg naken, kjæresten i bokser og T-skjorte, det er vel det eneste jeg har å klage over *med sutrestemme* måååååååååå du ha på den T-skjorta i seeeeeenga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå