Gå til innhold

Naken i senga

Noorgie

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke folk som kan sove nakne etter at de har hatt sex jeg? :roll: Selv om man går på toalettet etterpå renner det jo ut ymse safter i løpet av natten, føler at det er helt uhygienisk...

Jeg går på toalettet rett etter sex og har aldri opplevd at det renner noe mer ut i løpet av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Muslingen

Vi har dobbeldyne, og sover ALLTID nakne (bortsett fra når jeg har mensen, da får trusa sånn aller nådigst bli med under dyna). Her i huset har vi et veldig avslappet forhold til nakenhet. Og det prøver vi å overføre til lillegullet. Hun skal vokse opp og være stolt av kroppen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyfrelst

Hele vår familie sover i lag nakne hver natt. Vi trives i hverandres svette, sed og mensenblod. Det er slik en familie skal være: sammen.

Nattkjoler er for pingler.

Hilsen kristen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sover alltid nakne. (Jeg har truse på når jeg har mensen)

Sov med truse og t-skjorte på før, men har i de senere år alltid sovet naken. Synes det er mest behagelig. Tøy er bare i veien!

Og er avhengig av frisk luft på soverommet. Vinduet står oppe, sommer som vinter! Liker at det er kaldt i rommet, er alltid varmt under dyna allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min sover nakne året rundt! Kan ikke fordra å ha noe på meg når jeg sover..

Dessuten er det deilig å ligge tett inntil den man elsker å kjenne varmen uetn klær på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger alltid naken, sommer og vinter. Pysj eller nattkjole blir for klamt, men så er jeg varmblodig også da.. :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra at de fleste klarer å skifte sengetøy når det er skittent. Skulle det komme kroppsvæsker mener jeg... :wink: Sover med truse hvis jeg har mensen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3llie

Sover naken eller i trusa.. både sommer og vinter. Ser ikke på nattkjoler og pysj som kjerringaktig, men jeg syntes det er ubehagelig å sove med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sover alltid nakne, bortsett fra når vi har overnattingsgjester.

Og vi har ikke oppvarming på soverommet, hverken sommer eller vinter.

Har faktisk ikke varmeovn der inne en gang.

Vi har dør på soverommet som vi lukker når vi legger oss, så vi er like nakne under dynen selv om huset er fullt av gjester. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sexy nattkjole er vel ikke å forakte? :wink:

Bare hvis jeg får lov til å lirke den av henne....... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
En sexy nattkjole er vel ikke å forakte? :wink:

Nei, en florlett og silkemyk nattkjole framtil senga er ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dazed

tja.. om det er en dyne så er hud digg. men kan bli litt klamt med hud og. så jeg sover med en t shirt. men kan seff ta den av mo det kommer noen klager :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?

Er det virkelig ingen andre enn meg som tar på seg termodressen før de legger seg?

Selvsagt iført store gummistøvler! :tunge1:

Nei.. sover best naken. Selv om jeg til tider bruker boxer når jeg sover alene.

Men jeg må si at en jente i en tynn, sexy nattkjole ikke er å forakte... "problemet" er at den da ikke får være så lenge på :)

Men litt klær gir mystikk.. mystikk gir mer interesse for hva som er under... og når en begynner å snoke der så... :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...