Gå til innhold

Hvilke forskjellige ord bruker du for å beskrive menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Manna
Skrevet

Hvilke ord bruker du til å beskrive forskjellige typer attraktive menn?

"Kjekk" kan vel umulig dekke alle typene?

Eksempelvis kan Vin Diesel beskrives som "kjekk og røff", men Brad Pitt bør beskrives med pen. Kjekk er ikke sterkt nok til å beskrive virkelig billedpene menn.

Hva med vakker? Nydelig? Skjønn? Pen? Flott?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Brad Pitt...mmm he's "fit"

Gjest Manna
Skrevet

Hvorfor bruker kvinner så svake ord for å beskrive menn?

"Kjekk"???!!!

En ferie er "kjekk", en jakke er "kjekk"... ordet er jo intetsigende og svakt. Det kan jo bety alt mulig.

Dere kvinner derimot elsker å bli beskrevet som "vakre". DET er et sterkt ord. Ordet vakker brukes altfor mye om kvinner og altfor lite om menn.

Ville dere likt å bli beskrevet som "kjekke"? Vakker er et sterkere ord. Hvorfor bruker dere ikke heller sterke ord til å beskrive menn?

Det å kalle Brad Pitt for "fit" er jo tullete. "Fit" hentyder på at han er veltrent, men det som er spesielt med Brad Pitt er det vakre ansiktet hans. "Fit" er ikke dekkende, det klarer ikke å beskrive Brad Pitt.

Er det kanskje fordi kvinner ikke liker menn like godt som menn liker kvinner?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

vær så snill, slutt med sytinga di og finn deg en lommefittttttte

Gjest Manna
Skrevet
vær så snill, slutt med sytinga di og finn deg en lommefittttttte

Hvis du ikke har IQ til å forstå diskusjonen, hold deg utenfor og sett deg på dildoen din.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

å, å jeg beklager men jeg har ikke det, jeg har en kjekk type ser du, til å ta hånd om mitt vakre selv.

Ærlig talt, har ikke folk annet enn IQ å argumentere med når de føler seg truffet? Skjerp deg.

Gjest Manna
Skrevet
å, å jeg beklager men jeg har ikke det, jeg har en kjekk type ser du, til å ta hånd om mitt vakre selv.

Ærlig talt, har ikke folk annet enn IQ å argumentere med når de føler seg truffet? Skjerp deg.

Den vakre typen din tar nok vare på deg din kjekkas. Ut av tråden. Nå. Det er tydelig at dette går rett over hodet på deg.

Skrevet

Kjekk

barsk

lekker

sexy

deilig

yummy

senete

seig

...

Adjektivene dukker opp når jeg trenger dem... :ler:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg var her før deg, smarten. Du kan ikke be noen gå ut av en tråd, bare jeg kan det.

Skrevet
Jeg var her før deg' date=' smarten. Du kan ikke be noen gå ut av en tråd, bare jeg kan det.[/quote']

*argh* Begynner å bli lei av denne kranglingen overalt!!! :evil:

By the way: Ser ut som gjesten Manna startet tråden... Var du her før han rakk å starte den, kake?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ah det la jeg ikke merke til. hade.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjekk

Deilig

Stilig

Herlig

Lekker

Pulbar

Clea

Skrevet
Det å kalle Brad Pitt for "fit" er jo tullete. "Fit" hentyder på at han er veltrent' date=' men det som er spesielt med Brad Pitt er det vakre ansiktet hans. "Fit" er ikke dekkende, det klarer ikke å beskrive Brad Pitt. [/quote']

Faktisk er 'fit' et ord som, i England, beskriver en person som ser bra ut, ikke nødvendigvis bare veltrent.

Gjest Mange
Skrevet

Det finnes jo så mange ord man kan bruke på mannen. Min eks-sambo f.eks., kaller jeg "drittsekk", ashole, idiot, tulling, stygging, bleke tynne teiting og dumming. :evil:

Andre menn, de kan man kanskje kalle for stilig, kjekk, søt, nice, grei, sjarmerende, sympatisk, mandig, maskulin, MANN, gentle, osv. det finnes så mange ord å ta av... :)

Gjest Catwoman
Skrevet

kjekk

pen

sexy

flott

god

søt (som kanskje ikke menn er så glad i?)

deilig

hmmm.... kommer ikke på flere.

Skrevet

Kjekk

Vakker

Pen

lekker

deilig

sexy

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... :sjarmor:

grom

søt

koselig

fiiiin

....... (=ubeskrivelig!!) :ler: (innebærer også stooore øyne og åpenlys stirring!)

.... var vel de jeg kom på i slengen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...